Tracker C
Legacy Member
io,
zoals de geruchten al de ronde deden, ik stop met ut
( omwille van studies en geen tijd meer, sucky ut2004 community - in general, nie bedoeld op ulder
- en nog andere motieven hebben mij hiertoe aangezet. )
Wou maar ff het nieuws meedelen, wat goed nieuws zal zijn voor mensen als Emp
Ik zou graag alle mensen willen bedanken voor de jarenlange fun die ze mij bezorgt hebben, en dan denk ik vooral aan m'n ex-clanmates van =MP3= !!
Sam, Fré, Nick, Driss, Matti, Paul, Ben, Tom,Sven (puntje puntje puntje zitte gij ook bij eh Sven!! ;x )... zelfs de Günter
thanks for the good times ^^
Uiteraard ook den beste CL da'k al gehad heb *slijm* peter aka blaDe
Verder nog m'n clanmates van .xL. ma de meeste lezen da ier toch nie.
And last but not least: alle BE clans waar ik ooit tegen gespeeld heb
OwA, DMS, imagine, atomik, VeC, Brutal, rA, PFYD, M5>, .xL.,...
Een goodbye movie ofzo komt er mss later nog wel, ma kga eerst da van de Firmz ies bekijken
greetz to all!
/Tracker C out
zoals de geruchten al de ronde deden, ik stop met ut

( omwille van studies en geen tijd meer, sucky ut2004 community - in general, nie bedoeld op ulder
- en nog andere motieven hebben mij hiertoe aangezet. )Wou maar ff het nieuws meedelen, wat goed nieuws zal zijn voor mensen als Emp
Ik zou graag alle mensen willen bedanken voor de jarenlange fun die ze mij bezorgt hebben, en dan denk ik vooral aan m'n ex-clanmates van =MP3= !!
Sam, Fré, Nick, Driss, Matti, Paul, Ben, Tom,Sven (puntje puntje puntje zitte gij ook bij eh Sven!! ;x )... zelfs de Günter
thanks for the good times ^^
Uiteraard ook den beste CL da'k al gehad heb *slijm* peter aka blaDe
Verder nog m'n clanmates van .xL. ma de meeste lezen da ier toch nie.
And last but not least: alle BE clans waar ik ooit tegen gespeeld heb

OwA, DMS, imagine, atomik, VeC, Brutal, rA, PFYD, M5>, .xL.,...

Een goodbye movie ofzo komt er mss later nog wel, ma kga eerst da van de Firmz ies bekijken

greetz to all!
/Tracker C out
ad: 
! en eu