ASS-asn
Legacy Member
ik ga hier niet de ultrageheime plannen van Rasta uit de doeken doen maar ja ik vroeg et me af
vroeger alleszins lik al iets van gelezen op BAD site, dat ze later gingen team vormen voor hl2
maja
tzou wel cool zijn zo weer met of tegen dezelfde mensen spelen azo vooral met TFC: source als dat er eventueel komt
twas toch wel hip tfc vroeger (de community e, het spel nog altijd
)
vroeger alleszins lik al iets van gelezen op BAD site, dat ze later gingen team vormen voor hl2
maja
tzou wel cool zijn zo weer met of tegen dezelfde mensen spelen azo vooral met TFC: source als dat er eventueel komt
twas toch wel hip tfc vroeger (de community e, het spel nog altijd
)
Zenk echt zeker van. 


