[xTc]Saito
Legacy Member
ja.... ik heb tfc 1.5 vandaag geinstalleerd, ik kopieer al m'n models en configs enzo van m'n steam naar de sierra tfc folder, tot daar toe np...
Maar als ik wil spelen zie ik mijn models van dae wapens nie, na lang experimenteren heb ik ontdekt da alsk m'n fov op 90 zet ik ze wel zie (speel op 120), weet iemand hoe dat komt?
Maar als ik wil spelen zie ik mijn models van dae wapens nie, na lang experimenteren heb ik ontdekt da alsk m'n fov op 90 zet ik ze wel zie (speel op 120), weet iemand hoe dat komt?


