nokzz
Legacy Member
Ik zocht een clan voor TF2, ik kom van CSS & COD4 en vind het tijd voor wat nieuws (heb dus wel goeie aim en overleving skils
). Ik ben nu 2 weken aan het spelen en het gaat al best lekker
. Ik zoek een clan die wel beetje actief is en ook serieus kan spelen als het moet. Me ervaring is nog wel beetje laag, behalve met soldier dat gaat nu lekker.
steamid: leetspleet
Ook lijkt het soms wel of TF2 ontzettend laag ligt bij de NL/BE gamers? ik zie echt nooit publics met NL/BE tags (zelfde met clan zoeken). Iemand misschien paar goeie NL/BE servers?
). Ik ben nu 2 weken aan het spelen en het gaat al best lekker
. Ik zoek een clan die wel beetje actief is en ook serieus kan spelen als het moet. Me ervaring is nog wel beetje laag, behalve met soldier dat gaat nu lekker. steamid: leetspleet
Ook lijkt het soms wel of TF2 ontzettend laag ligt bij de NL/BE gamers? ik zie echt nooit publics met NL/BE tags (zelfde met clan zoeken). Iemand misschien paar goeie NL/BE servers?
). Als je wat ervaring met 6v6 wil opdoen vraag je best even uitleg aan iemand. Speel daarna eens mee op #mpuktf2.pickup (quakenet, Q auth nodig)