Archief - [TF2] Clan / nl servers?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nokzz

Legacy Member
Ik zocht een clan voor TF2, ik kom van CSS & COD4 en vind het tijd voor wat nieuws (heb dus wel goeie aim en overleving skils:)). Ik ben nu 2 weken aan het spelen en het gaat al best lekker:). Ik zoek een clan die wel beetje actief is en ook serieus kan spelen als het moet. Me ervaring is nog wel beetje laag, behalve met soldier dat gaat nu lekker.

steamid: leetspleet

Ook lijkt het soms wel of TF2 ontzettend laag ligt bij de NL/BE gamers? ik zie echt nooit publics met NL/BE tags (zelfde met clan zoeken). Iemand misschien paar goeie NL/BE servers?

Xtala

Legacy Member
De GoT servers zit meestal ook wel vrij vol
84.244.189.237:27015, Vanilla settings met custom maps.

ETF2L is veruit de grootste league/cup in Europa voor tf2, als je een team zoek kan je daar best een postje maken op het recruitment forum (overrate je skill vooral niet :p). Als je wat ervaring met 6v6 wil opdoen vraag je best even uitleg aan iemand. Speel daarna eens mee op #mpuktf2.pickup (quakenet, Q auth nodig)

@Menelec: Rasta en BHD bestaan al een tijdje niet meer :p

P2H# Judge Teef

Legacy Member
Wij van play2home (P2H#) zijn opzoek naar actieve team fortress members die onze clan wi llen joinen. Wij zijn actief gezellig en doelgericht. Belangrijkste bij ons is dat we elkaar leren kennen en op elkaar in spelen. We hanteren veel games maar ik ben degene die over tf2 gaat :) Lijkt het je leuk om ons te joinen, of wil je gewoon ff kijken wie wij zijn en wat we doen? Bekijk dan onze website : Welkom op de voorpagina en we zien je reacties graag tegemoet. Liefs Judge Teef/Lady van P2H#(play2home)

Xtala

Legacy Member
No offense, maar die website is echt gruwelijk.
Blinkende = no go.

Wat meer info mag ook wel denk ik.
Zijn jullie van plan om serieus te spelen, of gewoon casual?
Ik zie bvb niet direct één van jullie members geregistreerd staan op etf2l, en das zowat de plaats voor Europees, competitief TF2.

Maar toch veel succes gewenst.

b1nge

Legacy Member
vooral de 'supergezellige sfeer' zegt mij juist dat het overdreven is en dat jullie wss maar 2 members hebben

Vulcano

Legacy Member
P2H# Judge Teef zei:
Wij van play2home (P2H#) zijn opzoek naar actieve team fortress members die onze clan wi llen joinen. Wij zijn actief gezellig en doelgericht. Belangrijkste bij ons is dat we elkaar leren kennen en op elkaar in spelen. We hanteren veel games maar ik ben degene die over tf2 gaat :) Lijkt het je leuk om ons te joinen, of wil je gewoon ff kijken wie wij zijn en wat we doen? Bekijk dan onze website : Welkom op de voorpagina en we zien je reacties graag tegemoet. Liefs Judge Teef/Lady van P2H#(play2home)

ik wil wel joinen.. maar de website werkt niet.

ik heb veel clan ervaring in verschillende games.
en ben nu aan tf2 geslagen.
ik heb ervaring in soldier en medic en ben alle classes aan her leren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan