Archief - terug van start

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

giganta

Legacy Member
lo,

na een lange tijd heb ik terug zin om eens Q3 te spelen.
maar ik weet niet wat ik allemaal nodig heb.

dus is mijn vraag wat ik allemaal moet downloaden om op de telenet servers te geraken en andere servers.
en waar moet ik dan al diene rommel zetten...


dank u

giganta

Legacy Member
ok, ik heb alles geinstalleerd wat er in de faq gezegt werd...
kheb punkbuster aan gezet.

en als ik dan telenet server wil joinen dat zegt hem dat ik pb moet aanzetten en een patch moet downloaden. maar ik heb dat allemaal al gedaan.

als je een mod load moet je dan nog eens pb aanzetten ?
of is gewoon 1x aanzetten al meer als genoeg ?


en alles wat ik heb gedownload heb ik gewoon in q3 gestoken. of moet je ook alles in osp kopieren ?

Lashknife

Legacy Member
1x aanzitten in baseq3 mode (dus niet osp of een andere mod laden)

osp folder moet in ..\q3\ folder gezet worden
mappen en skins moeten in ..\q3\baseq3\ geplaatst worden

wat je allemaal moet hebben? een hoop ctf mappen (als je ctf speelt tenminste) die vrijwel algeheel verzameld zijn onder het threewave pakket ( http://www.threewave.com ) & eventueel andere ctf, tdm, duel mappen naar keuze
- https://www.beyondgaming.be
- http://www.clanbase.com/files.php#Q3A
- http://www.q3dml.jolt.co.uk/index.php?page=download.php
- http://www.q3ctfl.jolt.co.uk/index.php?page=download.php

nog vragen? stel gerust

Lashknife

Legacy Member
mja, enkel de downloads zijn ewa veranderd, maja, ik kan ook ni alle mappen gaan bijhouden, en bovendien heb ik geen verstand van wat de meest courante tdm/duel mappen zijn (buiten cpm mappacks)

BaNoRaC

Legacy Member
diene mens eeft zelfde probleem as ik, ik heb alle patches, en toch blijft de telenet server zeggen: a new patch is available at blablabla...

denk dant aaan pb ligt hoewel...

ma hey fuck, nu kom ik tenminste luna niet tegen :woohoo:

Lunake

Legacy Member
WA GIJ ONDANKBARE PIJPSLET :D

gij moet mij nog 7 pinte op occ ja

Lashknife

Legacy Member
bla bla zwam :unsure:

giganta is uw prob opgelost geraakt of niet? want kzie hier geen reply meer van u, en dit gaat nogal de zever-toer op en dan mag ik op het close knoppeke drukken :applause:

BaNoRaC

Legacy Member
ik kom dan ook naar OCC als [ZWAM]BaNoRaC he lashknife schatje van me

BaNoRaC

Legacy Member
ik heb net op de TELENET server gespeeld

eindelijk na al die tijd, het is gelukt

de herineringen :cry:

de luna :cry:

de rape :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan