Spock
Legacy Member
Ben net overgestapt van 1.0.5 naar 1.0.6.1 maar nu wil hij 1 savefile (de rest wel) niet meer openen. In plaats daarvan laat het spel gewoon een lege ruimte op de plaats waar de wereld hoort te staan 
Heb gecheckt, het bestand(world3.wld,.bak en.sav) is er nog maar spel wil het niet laden. Toevallig wel de grootste wereld maar geen idee of dat invloed heeft.

Heb gecheckt, het bestand(world3.wld,.bak en.sav) is er nog maar spel wil het niet laden. Toevallig wel de grootste wereld maar geen idee of dat invloed heeft.