Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zentek zei:En wanneer komen de andere ingame vids? ;-)
Vind zo'n filmpjes *raw&uncut* enorm aangenaam om te zien.
Ik snap alleen het gebruik van de A-91 niet, is dat gewoonweg de beste keuze of een persoonlijke keuze omdat je dat wapen gewoon bent?
Persoonlijk krijg ik het gevoel met dat wapen dat het juist dat beetje extra mist qua damage.
Verder vond ik het leerrijk om BF3 op dat niveau te zienVery nice gameplay.
We want more!![]()

En idd, de A-91 begint hoe langer ik ermee speel hoe beter aan te voelen.[LRRP] Brekkie;16032670 zei:
) - bepaalde kill streaks die je deed waren dan weer nice.
ik werd getrolled want die 2 kerels dat ik aan het hunten was waren in de tank gegaan (op dat moment zelf niet eens aan gedacht
)
[LRRP] Brekkie;16046967 zei:TERA vs DUCK EPS s1 Germany 2012 VOD Brekk1e - YouTube gameday 6
Check de javelin in min 2. javelin kun je niet flaren met heli en toch hit hij niet?
Prachtig bugfree spel...
Neoken zei:Leek mij meer op ECM, en daarmee kan je blijkbaar ook Javelins dodgen.
[BF3 - PC] The Chopper Crew - Bonus 2 (Yes, you can dodge Javelins) - YouTube
. Hier weet die piloot het wel blijkbaar en blijft hij, zoals afgesproken wss, op afstand zodat hij juist gepast (om de 10seconden) ecm activeert en telkens in die 'ecm cloud' blijft hangen. Nice wel lol


[LRRP] Brekkie;16048599 zei:suppressor wordt niet door iedereen gebruikt, maar ik heb liever dat ik niet op de map verschijn![]()
.