Archief - TERA gaming EPS ingame vids

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Neoken

Legacy Member
Zentek zei:
En wanneer komen de andere ingame vids? ;-)

Vind zo'n filmpjes *raw&uncut* enorm aangenaam om te zien.

Ik snap alleen het gebruik van de A-91 niet, is dat gewoonweg de beste keuze of een persoonlijke keuze omdat je dat wapen gewoon bent?

Persoonlijk krijg ik het gevoel met dat wapen dat het juist dat beetje extra mist qua damage.


Verder vond ik het leerrijk om BF3 op dat niveau te zien :-) Very nice gameplay.

We want more! :D

Ik zou het eens in een sticky moeten steken. REAL Battlefield 3 Charts: Damage, Time to Kill, Accuracy, Vehicle, Attachments + Stats and Mechanics Alles wat je hoeft te weten over damage stats.

Voor de engi kit heeft de Scar eigenlijk de hoogste damage per bullet, maar vanwege de lage RPM doet hij minder snel schade. De M4A1 en A91 hebben dezelfde damage/bullet en RPM, maar de bullet velocity bij de M4A1 is net iets groter, waardoor hij van alle engi wapens de hoogste damage output heeft en dus het snelste van al iemand neerlegt. En met de snellere kogels is het ook makkelijker om doelwitten te raken mid to long range. Het voordeel van de A91 ten opzichte van de M4A1 is een betere hipfire accuracy, en een iets lagere verticale recoil. Handig voor close range run and gunning. Al bij al is de A91 een van de betere engi guns, maar de reload duurt te lang naar mijn goesting en de fellere horizontale recoil gepaard met de lagere bullet velocity maakt het minder ideaal voor mid-long range, waardoor ik toch bij de M4A1 blijf. :)

Zentek

Legacy Member
Bedankt voor bovenstaande uitleg :-) En idd, de A-91 begint hoe langer ik ermee speel hoe beter aan te voelen.

[LRRP] Brekkie;16032670 zei:

Deze vond ik enorm spannend en ook al had je een slechtere dag (vooral dat stukje dat je naast die tank kroop was wel lachen, je wist niet meer wat je wou doen, heb ik ook altijd in zo'n situaties :P) - bepaalde kill streaks die je deed waren dan weer nice.

In de eerste ronde hadden jullie je laten vangen door hun vehicles. En er brak paniek uit had ik de indruk :-)

De tweede ronde was het alsof jullie tegen een ander team bezig waren, very nice gameplay!

Keep them coming.

Gladz0r

Legacy Member
Heel spannend! Nice dat ge het tweede ronde zo hebt kunnen rechtzetten! :applause:

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
Hehe idd eerste ronde was nogal paniek. Maar ik veronderstelde dat mijn team het aankon vermits ik de enige op A was en de eerste rush (na een eerste fail - situatie met de nade) tegenhield met twee dikke revengekills. Dus ik maar lopen naar C, ineens waren er daar in de vlag, terwijl wij dus met 6 man op dat moment rond C waren kon blijkbaar niemand de vlag clearen, dus moest ik er maar inspringen. Ik kon kiezen ofwel de vlag cappe of de tank killen, ma ik kon niet goed kiezen en bleef zo 5 seconden dom in de vlag, waardoor er nieuwe engis konden spawnen. Enja die situatie aan de tank was wel kut :p ik werd getrolled want die 2 kerels dat ik aan het hunten was waren in de tank gegaan (op dat moment zelf niet eens aan gedacht :P)

Foose

Legacy Member
Kan idd niet, heb het ook al enkele keren voorgehad (idem met tank guided shell).

Normaal het enige wat je kan doen is de lock tijdelijk blokken met ECM jammer (en maken dat je wegkomt) of achter een gebouw ofzo vliegen dat in de baan ligt van die raket.... of hopen op een bug :D

Neoken

Legacy Member
Ik denk dat het niet zozeer het maneuvre is (al heb ik gelezen dat dit zelfs zonder ECM nog kan lukken), maar dat het juiste timen van de ECM cloud er ook wel iets mee te maken heeft, net zoals een ECM cloud ook de mogelijkheid heeft heat seakers te ontregelen. Maar ik zou het eens moeten testen.

Of Brekkie moet eens vragen aan zijn tegenstander of hij bewust die javelin heeft kunnen dodgen. :)

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
Alleen het feit dat het mogelijk is om het te dodgen is een dikke flaw in de game. Waar is den tijd van alleen groundmaps met 1 tank en 1 buggy. Nee laten we een map maken voor 8v8 met 2 jets, 2 helis, 1 buggy en 3 tanken (operation firestorm) of 2 jets, 1 heli, 2 tanks, 2 buggies en 1 boot (kharg island). Als ze nu een van die tanks veranderen in een aa-tank zou ik al blij zijn, maar daar denkt EA/dice niet aan natuurlijk :)

Bloob

Legacy Member
Als ik jouw specs bezie moet het toch mogelijk zijn om in een betere kwaliteit te recorden zonder fps loss?

Ik record in 1280*800 met mijn pc (specs in sig), alles op high met een minieme FPS loss (ik schrijf wel naar 3 schijven tegelijk met dxtory, dat kan er ook wel mee te maken hebben)

Nuja, vette vid allesinds :)

HOPLON

Legacy Member
Die suppressor is dat een must have bij de betere spelers??

ps merci voor de upload tis echt wel nice !!

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
suppressor wordt niet door iedereen gebruikt, maar ik heb liever dat ik niet op de map verschijn ;)

Brick Top

Legacy Member
[LRRP] Brekkie;16048599 zei:
suppressor wordt niet door iedereen gebruikt, maar ik heb liever dat ik niet op de map verschijn ;)

Dus elke keer je een schot lost zonder suppressor, verschijn je op de map? Dan moet de map toch constant rood zien, niet? En is dat op hardcore ook?

Foose

Legacy Member
De Hinkeee doet ook elke match toch wel eens iets doms hé :D.

Achja, 2de ronde zag er lang goed uit, dan wel dikke pech dat er toch ééntje doorgebroken was zeker? Hatelijk wel dat ze in Bazaar makkelijk in de rug kunnen spawnen op B terwijl je capt.

Die disconnects al eens uitgepluisd?

Inv

Legacy Member
Eerste ronde is pijnlijk om te zien, schonen rpg op 1:18 :p

Behoort gamed tot de favorieten?

Zentek

Legacy Member
Ze waren tactisch beter maar vond ze soms wel rare dingen doen.

Op 21:38 bijvoorbeeld : Hoe wisten ze dat je daar aan kwam, eerste een grenade en dan nog een rpg - maw ze waren zeker dat je er zat - zonder hit reg van de eerste grenade??

In iedergeval, you can't win them all.
Toch mooie gameplay, soms lame van het andere team maar zolang het effectief is, het is de score dat telt uiteindelijk in zo'n matchen, het is geen fun war meer op dat niveau. (dak van A spawn pointer - de bewuste push naar jullie spawn terwijl jullie in de minderheid waren - in round 2 de hold op B o.a)

En ik vind het ook jammer dat er geen /pause optie is op unranked (war)matches om toch de mogelijkheid te geven om sportief te blijven in geval van een dc of dergelijke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan