StarSeeker
Legacy Member
Mono zei:is warserver, geen duelserver he
@shino.be ... daar zijn admins voor dacht ik![]()
't kan ook gebruikt worden voor duels eh

En tis ni alleen voor NWers ... 't kan ook worden gebruikt voor iCTF wars.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mono zei:is warserver, geen duelserver he
@shino.be ... daar zijn admins voor dacht ik![]()

LETS NOT.Shino.be zei:star, mss iemand aanstellen die (bijna) altijd online is en deze server kan lenen aan clans zo weet ge zeker dat er geen abuse wordt gemaakt:doc:

unskilled zei:LETS NOT.
sam zal da wel goe doen.![]()
Mono zei:is warserver, geen duelserver he
@shino.be ... daar zijn admins voor dacht ik![]()

) maar ne admin heeft dan wel ne admin pass nodig, mogen we die dan komen vragen ofzo?des te beter voor de andere clans?EmP zei:@ shino omdat er 1 clan in be is
@ topic:
ge zit met 7 vd 8 man op server en dan wipt een noob binnen die niet wil leaven, tzal leuk zijn
de meeste clans gaan niet willen spelen op die server ze ...
EmP zei:@ shino omdat er 1 clan in be is
@ topic:
ge zit met 7 vd 8 man op server en dan wipt een noob binnen die niet wil leaven, tzal leuk zijn
de meeste clans gaan niet willen spelen op die server ze ...
monoiddStaRflaM zei:mooi idee voor NW'ers![]()

EmP zei:@ topic:
ge zit met 7 vd 8 man op server en dan wipt een noob binnen die niet wil leaven, tzal leuk zijn![]()
unskilled zei:Wie zegt dat die speler enzo... heet?
![]()