Archief - Telenet Counter-$trike subadmins gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamb|t

Legacy Member
Omdat we een aantal klachten binnen hebben gekregen over onze subadmins (te weing geen ervaring), hebben wij deze lijst serieus herzien. Veel van onze subs zijn inactief en verichten te weinig werk op de servers.

Daarom zoeken wij Subadmins die zeer actief (gem. +2,5 uurs per dag)zijn en ervarning hebben met adminnen. Wij zoeken 3 subadmins die overdag adminnen en 2 extra subadmins die 's avonds /'s nachts adminnen.
Indien je je geroepen voelt om subadmin te zijn stuur dan volgende info naar [email protected]

  1. Naam
  2. Nick
  3. Leeftijd
  4. SteamId
  5. Wanneer je kan adminnen (middag of avond/nacht)
  6. Ervaring met adminnen
  7. Waarom jij een goede admin zou zijn.


Om iedereen voldoende tijd te geven kan je tot volgende week woensdag je kandidatuur doormailen.

NooKie

Legacy Member
De mensen die zich opgeven, gelieve in het channel #telenet.counter-strike @ Quakenet te idle voor als we meer informatie nodig hebben! thx

nolimit|spp````

Legacy Member
Gamb|t zei:
Omdat we een aantal klachten binnen hebben gekregen over onze subadmins (te weing geen ervaring), hebben wij deze lijst serieus herzien. Veel van onze subs zijn inactief en verichten te weinig werk op de servers.

Daarom zoeken wij Subadmins die zeer actief (+2,5 uurs per dag)zijn en ervarning hebben met adminnen. Wij zoeken 3 subadmins die overdag adminnen en 2 extra subadmins die 's avonds /'s nachts adminnen.
Indien je je geroepen voelt om subadmin te zijn stuur dan volgende info naar [email protected]

  1. Naam
  2. Nick
  3. Leeftijd
  4. SteamId
  5. Wanneer je kan adminnen (middag of avond/nacht)
  6. Ervaring met adminnen
  7. Waarom jij een goede admin zou zijn.


Om iedereen voldoende tijd te geven nemen wij pas volgende week woensdag en beslissing.

Jonathan Wary
Spp
19
0:0:36751
middag avond en nacht
nolimit public, aor public, smokers public
Don't know altijd oprecht i guess

NooKie

Legacy Member
nolimit|spp```` zei:
Jonathan Wary
Spp
19
0:0:36751
middag avond en nacht
nolimit public, aor public, smokers public
Don't know altijd oprecht i guess


MAIL :(

BelGje

Legacy Member
Naam: Dieter
Nick: The Ataris , Dieter
Leeftijd 19
SteamId :0:0:456071
Wanneer je kan adminnen (middag of avond/nacht): middag / avond en nacht: vakantie met partyavonden uitgezonderd ( zijn er wel wat :d ) en eu tijdens school niet als ik les heb

Ervaring met adminnen: clanserv, eigen pub
Waarom jij een goede admin zou zijn. Speel al ongeveer 3 - 4 jaar. Ken veel Telenet spelers. Eu verdenk niet snel cheater, en eu blijft kalm :D, tis maar spelleke.

NooKie

Legacy Member
BelGje zei:
Naam: Dieter
Nick: The Ataris , Dieter
Leeftijd 19
SteamId :0:0:456071
Wanneer je kan adminnen (middag of avond/nacht): middag / avond en nacht: vakantie met partyavonden uitgezonderd ( zijn er wel wat :d ) en eu tijdens school niet als ik les heb

Ervaring met adminnen: clanserv, eigen pub
Waarom jij een goede admin zou zijn. Speel al ongeveer 3 - 4 jaar. Ken veel Telenet spelers. Eu verdenk niet snel cheater, en eu blijft kalm :D, tis maar spelleke.


MAIL :sad:

NooKie

Legacy Member
HA HA ? lees thread deftig en kom ooit nog eens terug binnen jaar ofzo...als ge niet eens topic kunt lezen wa doet gij dan als ge admint ?

BelGje

Legacy Member
NooKie zei:
HA HA ? lees thread deftig en kom ooit nog eens terug binnen jaar ofzo...als ge niet eens topic kunt lezen wa doet gij dan als ge admint ?

lol, :D, foutje :), khad da eerste stik tekst gewoon overgeslagn :).

Hoshimaru

Legacy Member
Nu ziede het niveau van de CS admin(s) hier :/
En als ge een beke goed knalde en boven de admin ging >> ban
Klagen op irc daarover >> ban voor héél lang.

Superdeluxe is dat. Ik weet toch waarom ik niet meer op pubs speel hoor.

neo2k^

Legacy Member
wel true over nie echt actief, ik kom enkel Fraga tegen op servers O.o

(zelf paar dage inactive geweest door ziekte though)

BelGje

Legacy Member
nah, st0ffer, candycrash s'nachts, ecc, fraga, eu wie nog, die zie ik zo ongeveer het meest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan