Archief - Telenet Counter-$trike nieuwe subadmins

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamb|t

Legacy Member
Wij hebben 5 extra subadmins gekozen uit de vele mails die wij hebben gekregen. Sommige zullen teleurgesteld zijn maar we konden ze niet allemaal kiezen. Omdat wij zoveel mails hebben gekregen konden wij ze niet allemaal terug antwoorden daarom deze thread.

De nieuwe subadmins zijn: Darkebie
Strifej
Ghor4x
Boxz
BDP

Veel succes en gl voor de nieuwe subadmins.

-*De_Jelle*-

Legacy Member
gratz

(wie sommigen ook mogen zijn :p)

Gistere nice admin op server (nick pompom , geen idee wie het was).Content van die ket,Keep up the good work ;)

aNaR`

Legacy Member
hoe oud zijn die manne? ken er geen enkele van.... Of tis zo van s te zien nooben... Zal hun kennis van cs maar niet in twijfel trekke zeker

candycrash

Legacy Member
aNaR` zei:
hoe oud zijn die manne? ken er geen enkele van.... Of tis zo van s te zien nooben... Zal hun kennis van cs maar niet in twijfel trekke zeker

jongste 19 oudste 27 dacht ik

en geef die jongens eerst een kans voor we gaan beginnen flame :-)

woensdag school ? :woohoo:

baaf

Legacy Member
candycrash zei:
jongste 19 oudste 27 dacht ik

en geef die jongens eerst een kans voor we gaan beginnen flame :-)

woensdag school ? :woohoo:

ppfff niks woensdag school ! pas oktober maja wij old skoolers krijgen gen kans

candycrash

Legacy Member
wie zegt dat dit de enige zijn ?

deze vervangen amper de genen die eruit zijn

pina

Legacy Member
wel grappig natuurlijk dat Darkebie vandaag op de server zat met als nick Darkebie.wilt.sub.account en nu is die ineens sub ;) (kleine hint voor die da sub willen worden ;) j/k)

phoenix is imo den enige admin die iets doet op server van de 'nieuwe generatie' (als het goed is, mag dit ook gezegd worden, en ja, dit is een eigen mening)

BDP

Legacy Member
De nieuwe mensen , waaronder ikzelf , beginnen morgen aan hun eerste "werkdag" als alles goed verloopt.

Wij zullen met zen allen proberen onze job naar behoren uit te voeren , al is voor iedereen goed doen niet haalbaar.
Geef ons , en de rest van de tn-crew eerst de kans onze job te doen en oordeel daarna pas of deze mensen in staat zijn hun werk te doen zoals het hoort in plaats van nu al vooroordelen te vormen over alles en iedereen.

Mvg ,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan