BambooZelD
Legacy Member
hello everyone,
Tis nu niet om te komen zagen, ik ben misschien den enige die daar zo over denkt maar ik vind dat het toch eens gezegd moet worden.
Ik weet niet waarom maar op een of andere manier worden al die games servers altijd vern**kt door al die (would be) clans. IK het het meegemaakt met CS, dan met DOD en nu is het ook zover met Battlefield.
Al die clans , das gewoon een pest voor publieke servers. Ik kan begrijpen dat ge van tijd ne keer wa wilt oefenen met u team, maar doe dat dan aub op een intranet of huurt u ne server, maar begint ni een of andere publieke server te monopoliseren.
Tis nie om da ge in ne clan zit dat de rest dan maar van team moet veranderen (en als ge da niet doet wordt ge gewoon gekicked), of dat ge dan alleen het recht hebben om met kopterkes en vliegerkes rond te sjezen.
Iedereen vind dat ne keer plezant, ook mensen die geen goesting hebben om in zo een of andere stupide clan te zitten.
Vorige vrijdag (1/10) begon het wel serieus op mijn zenuwen te werken ;
De clan 'To easy for' ... of zoiets vond blijkbaar dat zij de enige waren die met ne chopper mochten vliegen. Ze namen dan ook alleen maar mensen van hun eigen clan mee. Als ge dan toch toevallig in hunne chopper zat. Vlogen omhoog en sprongen ze er uit zo dat ge zelf te pletter vliegt op de grond. Ok das misschien wel grappig maar uiteindelijk vind ik da gewoon belachelijk.
Battlefield is echt een super spel, maar alleen als iedereen dat een beetje battle-minded speelt. Van de moment dat er zo een paar in arcade-stijl beginnen te spelen is heel da game-concept naar de kl*ten.
De game-sfeer op de Telenet server en andere servers is dus echt enorm.
Op andere servers zitte nooit alleen in nen kopter,tank, boot ! Ah nee, want daar mag iedereen mee, en wachten ze zelfs als hem nie vol is en als ze kunnen dan nemen ze met hunne chopper nog nen volle tank en passant mee om te droppen in de 'battlefield'.
Ma wa gebeurt er op telenet ...
Lopen, Lopen, Lopen voor nen chopper, rap weg vliegen zo dat er niemand anders meekan. Ikke alleen in mijnen tank, ikke alleen in mijne boot.
En als er geen kopterke of vliegerke is ??
Wachten wachten wachte want ik ben de piloot van mijne clan en ik kan dus alleen maar vliegen.
Met als gevolg .... op de TELENET BATTLEFIELD SERVER is er helemaal GENE BATTLE !!!
Alleen een bende zielige ego-trippende game yuppies die een beetje zit rond vliegen of te rijden, maar die wel allemaal in nen clan zitten.
Sue me if i'm wrong ...
Tis nu niet om te komen zagen, ik ben misschien den enige die daar zo over denkt maar ik vind dat het toch eens gezegd moet worden.
Ik weet niet waarom maar op een of andere manier worden al die games servers altijd vern**kt door al die (would be) clans. IK het het meegemaakt met CS, dan met DOD en nu is het ook zover met Battlefield.
Al die clans , das gewoon een pest voor publieke servers. Ik kan begrijpen dat ge van tijd ne keer wa wilt oefenen met u team, maar doe dat dan aub op een intranet of huurt u ne server, maar begint ni een of andere publieke server te monopoliseren.
Tis nie om da ge in ne clan zit dat de rest dan maar van team moet veranderen (en als ge da niet doet wordt ge gewoon gekicked), of dat ge dan alleen het recht hebben om met kopterkes en vliegerkes rond te sjezen.
Iedereen vind dat ne keer plezant, ook mensen die geen goesting hebben om in zo een of andere stupide clan te zitten.
Vorige vrijdag (1/10) begon het wel serieus op mijn zenuwen te werken ;
De clan 'To easy for' ... of zoiets vond blijkbaar dat zij de enige waren die met ne chopper mochten vliegen. Ze namen dan ook alleen maar mensen van hun eigen clan mee. Als ge dan toch toevallig in hunne chopper zat. Vlogen omhoog en sprongen ze er uit zo dat ge zelf te pletter vliegt op de grond. Ok das misschien wel grappig maar uiteindelijk vind ik da gewoon belachelijk.
Battlefield is echt een super spel, maar alleen als iedereen dat een beetje battle-minded speelt. Van de moment dat er zo een paar in arcade-stijl beginnen te spelen is heel da game-concept naar de kl*ten.
De game-sfeer op de Telenet server en andere servers is dus echt enorm.
Op andere servers zitte nooit alleen in nen kopter,tank, boot ! Ah nee, want daar mag iedereen mee, en wachten ze zelfs als hem nie vol is en als ze kunnen dan nemen ze met hunne chopper nog nen volle tank en passant mee om te droppen in de 'battlefield'.
Ma wa gebeurt er op telenet ...
Lopen, Lopen, Lopen voor nen chopper, rap weg vliegen zo dat er niemand anders meekan. Ikke alleen in mijnen tank, ikke alleen in mijne boot.
En als er geen kopterke of vliegerke is ??
Wachten wachten wachte want ik ben de piloot van mijne clan en ik kan dus alleen maar vliegen.
Met als gevolg .... op de TELENET BATTLEFIELD SERVER is er helemaal GENE BATTLE !!!
Alleen een bende zielige ego-trippende game yuppies die een beetje zit rond vliegen of te rijden, maar die wel allemaal in nen clan zitten.
Sue me if i'm wrong ...






