Archief - teamspeak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaDa

Legacy Member
Tr!ckY* zei:
ik zei toch al dak genoeg gehoord heb :tongue:

1) ondersteunt geen g force 4 mx 440
2) bugs
3) gelijkt op cod --> :eek:

=> schijtspel!

:unsure:

/me verlangt totdat HL² uitkomt :love:


1) geen enkele game zou de mx shit mogen ondersteunen :p
2) demo ...
3) NO WAY, dees lijkt in geen geval op COD, wie da zegt is stom imo :doh:

Da het een schijtspel is, daar hebde wel gelijk in :p

[T-RAW]Freak

Legacy Member
goeien bal rada :p

en ik heb in cod geen vliegtuige moge afschiete zuh ^^
laat staan erin mee vliege :)

bugs kome idd wss door demo ... en in elk spel zijn er bugs :) die zulle wel worde weg gewerkt :)

enneuh, koop iz een nieuw 3d kaart :D

Tr!ckY*

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
lol gelijkt op cod :rofl:

gg trick

:ironic:

is zo... kheb et nie op graphics dan he, ma qua gameplay :ironic:

crosshair, niet leanen terwijl je loopt (laat staat dagge deftig kunt leanen alsge stilzit), nades vliegen massa's ver, ETC

gg naait :')

NaaiT

Legacy Member
Tr!ckY* zei:
:ironic:

is zo... kheb et nie op graphics dan he, ma qua gameplay :ironic:

crosshair, niet leanen terwijl je loopt (laat staat dagge deftig kunt leanen alsge stilzit), nades vliegen massa's ver, ETC

gg naait :')
omda u crosshair anders is dan moh (en imo toni echt trekt op die van cod :s) en omda ge ni kunt leane tijdens da ge loopt besluit gij da het op cod lijkt?

imo is die gameplay totaaaaaaaaaaaaal anders ze :s

[T-RAW]Freak

Legacy Member
idd, er zijn veel games waar ge niet kunt leanen :/
ge kunt evegoe zegge da het op cs trekt of op battlefield dan :tongue:

en crosshair trekt er idd op ja :) vind ik wel beetjuh jmmr ...

NaaiT

Legacy Member
kvin die cross van cod ni slecht, ge moe dr mo lere me schiete e jong :p

azkme

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
kvin die cross van cod ni slecht, ge moe dr mo lere me schiete e jong :p
het enigste wat ik weet is dat die crosshair u mohaa spelen verneukt :angry:

[T-RAW]Freak

Legacy Member
azkme zei:
het enigste wat ik weet is dat die crosshair u mohaa spelen verneukt :angry:

idd, die cross was een van de redenen waarom ik cod ni speelde ...
maar mohpa heeft meer kans in slagen :p

Destroyer

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
imo is moh > cod > mohpa ze atm
nuja, tis ook maar een demo, die er volgens mij nog niet helemaal klaar voor was, vergelijken is nog wa vroeg :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan