RaDa
Legacy Member
Tr!ckY* zei:ik zei toch al dak genoeg gehoord heb![]()
1) ondersteunt geen g force 4 mx 440
2) bugs
3) gelijkt op cod -->
=> schijtspel!
![]()
/me verlangt totdat HL² uitkomt![]()
1) geen enkele game zou de mx shit mogen ondersteunen

2) demo ...
3) NO WAY, dees lijkt in geen geval op COD, wie da zegt is stom imo :doh:
Da het een schijtspel is, daar hebde wel gelijk in






) en omda ge ni kunt leane tijdens da ge loopt besluit gij da het op cod lijkt?
