GijsDetienne
Legacy Member
Ik zal mij eerst is voorstellen das misschien vriendelijk. Op Et speel ik onder de naam ^6Bengeladen (das int roos, ja ik weet het) Of mijn clan tag Ti.FastArrow Ik zoek nog wa taktics voor de mappen: battery met backdoor, radar , venice de korte versie, waar de tank in de doos zit.
Ik weet ook da goeie clans hun taktics ni zomaar gaan "verraden" ma het moet ni gedetailleerd zijn, gewoon da ik een idee heb. Want ik moet is serieus gaan werken aan mijn taktics.
Dank bij voorbaat,
Ik weet ook da goeie clans hun taktics ni zomaar gaan "verraden" ma het moet ni gedetailleerd zijn, gewoon da ik een idee heb. Want ik moet is serieus gaan werken aan mijn taktics.
Dank bij voorbaat,


nah doe ik zelf wel. kheb me team om te helpen
:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :applause: