Archief - Take On Helicopters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eagle-Eye

Legacy Member
Nog niet. Ik vind voorlopig nog niet zoveel reviews, en diegene die ik wel vind zijn amper 10 zinnen lang of geschreven in het Pools...

Wat ik persoonlijk verwacht:
Bohemia Interactive's team is gekend door Armed Assault en het vroegere Operation Flashpoint. Dit zijn twee van de betere militaire simulatoren die er te vinden zijn en bieden je ook de mogelijkheid om met voer-, vaar- en vliegtuigen ten strijde te gaan.

Uit die games kunnen ze dus gemakkelijk ervaringen putten, maar jammer genoeg zijn de flight dynamics nooit helemaal top geweest... Het overgrote deel van de campaign en het doelpubliek, richt zich dan ook op de gewone soldaat, die met het geweer in de hand en in looppas de strijd aangaat, terwijl het rollend materieel (voornamelijk de jets en heli's) naar mijn mening minder uitgewerkt is. Goed genoeg om een beetje realistisch te houden, maar ook makkelijk genoeg om te kunnen besturen zonder joystick of pedalen.


Ik ben dus deels bang van deze game, wat flight dynamics betreft, maar tegelijk weet ik dat BI goede games kan afleveren. Vandaar dus dat ik liever eerst een paar diepe reviews afwacht. :)

Eagle-Eye

Legacy Member
Aha, zal ik dan misschien dit weekend eens downloaden. :)

Heb jij hem al geprobeerd, en zo ja, wat is jouw eerste indruk?

jads

Legacy Member
Ja, ik heb de demo gisteren gedownload en eventjes uitgeprobeerd. Mijn eerste indrukken zijn maar 'matig'. De boordinstrumenten zijn wel scherp maar het grondoppervlak is wazig. Het toestel reageerde ook niet op mijn aangesloten joystick (die het programma wel herkende) maar enkel op het toetsenbord, mogelijk is dit ergens aan te passen maar ik heb het niet kunnen ontdekken. Een helikopter besturen met het toetsenbord is niet echt handig. Veel tijd heb ik nog niet gehad om alle instellingen uit te testen. Meningen verschillen maar ik ga het game toch niet kopen.

Eagle-Eye

Legacy Member
Hmm, dus zoals ik al dacht de flight dynamics die wat te wensen over laten... Heb de demo al gedownload, maar nog niet geprobeerd. Zal voor later zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan