Nog niet. Ik vind voorlopig nog niet zoveel reviews, en diegene die ik wel vind zijn amper 10 zinnen lang of geschreven in het Pools...
Wat ik persoonlijk verwacht:
Bohemia Interactive's team is gekend door Armed Assault en het vroegere Operation Flashpoint. Dit zijn twee van de betere militaire simulatoren die er te vinden zijn en bieden je ook de mogelijkheid om met voer-, vaar- en vliegtuigen ten strijde te gaan.
Uit die games kunnen ze dus gemakkelijk ervaringen putten, maar jammer genoeg zijn de flight dynamics nooit helemaal top geweest... Het overgrote deel van de campaign en het doelpubliek, richt zich dan ook op de gewone soldaat, die met het geweer in de hand en in looppas de strijd aangaat, terwijl het rollend materieel (voornamelijk de jets en heli's) naar mijn mening minder uitgewerkt is. Goed genoeg om een beetje realistisch te houden, maar ook makkelijk genoeg om te kunnen besturen zonder joystick of pedalen.
Ik ben dus deels bang van deze game, wat flight dynamics betreft, maar tegelijk weet ik dat BI goede games kan afleveren. Vandaar dus dat ik liever eerst een paar diepe reviews afwacht.
