Archief - Tactical Realism League (TRL)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fenumeher

Legacy Member
Gegroet,

Ik zou graag wat reclame komen maken voor een league die nog clans zoekt voor zijn ladders en cups te versterken.

Wij (Solo-Elite) zitten er ook en zijn momenteel aan het helpen met nog meer clans daar aan te brengen om de ervaring zo volledig mogelijk te maken.

Beetje informatie over TRL:
Het is niet zomaar weeral een league, wat deze league ietsjes specialer maakt is dat er niet mag "gebunnyhopped" worden (zowel voor BF3 als voor MW3). Vele clans doen niets liever maar voor die paar clans die er niet tegenkunnen is dit dus de perfecte league.

Verder zijn er nog een paar regels die ik even wil melden, zoals:
  • 6V6 + (minimum 6 spelers en meer indien mogelijk)
  • Alleen smoke is toegestaan, geen shotgun, grenadelaunchers of underbarrels
  • RPG's en Javelins alleen bruikbaar tegen voertuigen.
  • Enige voertuigen toegelaten zijn vervoersvoertuigen (boten, jeeps, transport heli maar er mag niet geschoten worden vanuit deze voertuigen) (meeste clans gebruiken gewoon simpelweg geen voertuigen)
  • Geen C4 op de MCOM's
  • MAV mag enkel gebruikt worden voor te "scouten" niet om iemand omver te vliegen
  • Niet bunnyhoppen (over en af iets springen terwijl ge schiet mag dan weer wel maar niet springen in de open lucht om een voordeel te behalen tov de vijand)
  • UAC (Universal Anti Cheat) wordt gebruikt en is verplicht bij elke officiële match
Voor uitgebreide info over de regels druk je op de "rules" link beneden.

Dus ben je geinteresseerd ga zeker eens kijken op de website!!!


Links:
website
Rules


Bedankt en misschien tot in TRL!


Fenumeher
BF3 EU WING CO
Solo-Elite

Fenumeher

Legacy Member
Hehe, ik zeg het toch nog dat het ietske specialer is dan andere leagues waar alles mag :)

Het vormt echt wel een uitdaging ipv al die mortar tactics en tanken die rondrijden terwijl het 6vs6 is.
Ofc ge moet erin geïnteresseerd zijn ;)

Scr1fle

Legacy Member
MAV mag enkel gebruikt worden voor te "scouten" niet om iemand omver te vliegen

Dit is zo epic in publics. :D

Fenumeher

Legacy Member
Er zijn er genoeg die daarmee meer kills halen dan met een jet :p
Deze league niks voor de 9lives clan?

Scr1fle

Legacy Member
Der is geen 9lives clan. :)

Wel een Div9. :p

Zal het wel eens voorstellen. :D

Fenumeher

Legacy Member
Genoeg personen om toch een 8 man groepke op te stellen die interesse hebben hierin niet? :)

Scr1fle

Legacy Member
Heb het voorgesteld , nu zien wie allemaal kan. :)

Edit: Blijkbaar enkel Rush ladder? :s

Spelen wij bijna nooit. :p

KoOkiE

Legacy Member
vind de rules maar zwakjes eigenlijk, geen m320 en zo, als je 8v8 speelt maakt dat niet zoveel uit tenzij de ander clan beslist om met zijn allen op 1 plek te gaan staan natuurlijk..

javelins kan je enkel tegen voertuigen gebruiken? moet je me anders es uitleggen hoe je die tegen infantry gebruikt :p

Fenumeher

Legacy Member
De meeste PCW's die wij spelen zijn altijd zonder M320 nochtans. Ik kan het wel geloven iig, wij hebben mensen die daar echt veel te sterk mee zijn. Schiet gewoon heel uw team aan flarden met een paar van die rondvliegende granaatjes. Meestal als ge dat toelaat gaan er minstens 3 het gebruiken waardoor het gewoon een onmogelijk is om iets te verdedigen of aan te vallen.
Soit ik ga hier mijn gelijk niet proberen halen aangezien wij gewoon deelnemen aan die league, wij als clan zijn nog bij een paar andere ook met andere regels.

Gij zult nog niet ervaren genoeg zijn om javelins tegen infantry te gebruiken :p
(liever duidelijke regels dan van die dubbelzinnige regels)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan