Fenumeher
Legacy Member
Gegroet,
Ik zou graag wat reclame komen maken voor een league die nog clans zoekt voor zijn ladders en cups te versterken.
Wij (Solo-Elite) zitten er ook en zijn momenteel aan het helpen met nog meer clans daar aan te brengen om de ervaring zo volledig mogelijk te maken.
Beetje informatie over TRL:
Het is niet zomaar weeral een league, wat deze league ietsjes specialer maakt is dat er niet mag "gebunnyhopped" worden (zowel voor BF3 als voor MW3). Vele clans doen niets liever maar voor die paar clans die er niet tegenkunnen is dit dus de perfecte league.
Verder zijn er nog een paar regels die ik even wil melden, zoals:
Dus ben je geinteresseerd ga zeker eens kijken op de website!!!
Links:
website
Rules
Bedankt en misschien tot in TRL!
Fenumeher
BF3 EU WING CO
Solo-Elite
Ik zou graag wat reclame komen maken voor een league die nog clans zoekt voor zijn ladders en cups te versterken.
Wij (Solo-Elite) zitten er ook en zijn momenteel aan het helpen met nog meer clans daar aan te brengen om de ervaring zo volledig mogelijk te maken.
Beetje informatie over TRL:
Het is niet zomaar weeral een league, wat deze league ietsjes specialer maakt is dat er niet mag "gebunnyhopped" worden (zowel voor BF3 als voor MW3). Vele clans doen niets liever maar voor die paar clans die er niet tegenkunnen is dit dus de perfecte league.
Verder zijn er nog een paar regels die ik even wil melden, zoals:
- 6V6 + (minimum 6 spelers en meer indien mogelijk)
- Alleen smoke is toegestaan, geen shotgun, grenadelaunchers of underbarrels
- RPG's en Javelins alleen bruikbaar tegen voertuigen.
- Enige voertuigen toegelaten zijn vervoersvoertuigen (boten, jeeps, transport heli maar er mag niet geschoten worden vanuit deze voertuigen) (meeste clans gebruiken gewoon simpelweg geen voertuigen)
- Geen C4 op de MCOM's
- MAV mag enkel gebruikt worden voor te "scouten" niet om iemand omver te vliegen
- Niet bunnyhoppen (over en af iets springen terwijl ge schiet mag dan weer wel maar niet springen in de open lucht om een voordeel te behalen tov de vijand)
- UAC (Universal Anti Cheat) wordt gebruikt en is verplicht bij elke officiële match
Dus ben je geinteresseerd ga zeker eens kijken op de website!!!
Links:
website
Rules
Bedankt en misschien tot in TRL!
Fenumeher
BF3 EU WING CO
Solo-Elite



