Niet aan te passen. Onze zuiderse vrienden zijn nogal gesteld op alles in hun eigen taal.
Je kan nog altijd het geluid af zetten. Dat zou ik toch prefereren boven dat frans gedubde gewauwel. Ik heb ook ooit een game geruild en zo'n frans exemplaar in de plaats gekregen. Heb ik gewoon in de vuilbak gekletst. Die vertaalde spullen, of het nu games of films zijn, of frans, duits of swahili gesproken zijn, zijn gewoon des duivels.
Bottom line, koop nooit over de taalgrens
