Archief - SWTOR: PvP future

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

romanspartan

Legacy Member
akJe zei:
Kopen kan je al ja , maar je kan er maar 1 hebben aangezien ze unique zijn en je kan ze pas op level 50 openen.

600 WZ commendations = 200 Merc Commendations
200 WZ commendations en 200 Merc commendations = 1 bag

Dus met 800 WZ commendations kan je telkens 1 bag kopen.

ok thx

romanspartan

Legacy Member
akJe zei:
Kopen kan je al ja , maar je kan er maar 1 hebben aangezien ze unique zijn en je kan ze pas op level 50 openen.

600 WZ commendations = 200 Merc Commendations
200 WZ commendations en 200 Merc commendations = 1 bag

Dus met 800 WZ commendations kan je telkens 1 bag kopen.

dus dan is het beste dat ik gewn voor 1000 punten van de 2 ga en dan gwn lvl tot 50 en dan ik 5 bags kopen iedere keer 1 kopen en dan open doen ?

akJe

Legacy Member
Ja koop gewoon al 1 bag voor je 50 bent.
En behaal 1k punten van beide.
Dan op 50 kan je u punten spenderen telkens 1 kopen , 1 open.

romanspartan

Legacy Member
akJe zei:
Ja koop gewoon al 1 bag voor je 50 bent.
En behaal 1k punten van beide.
Dan op 50 kan je u punten spenderen telkens 1 kopen , 1 open.

ok thx wel jmmr dat je het nog niet kan open doen ben wel nieuwsgierig

Fonskuh

Legacy Member
Heb raad nodig, heb momenteel een Sith Assassin op level 13 en een Imperial Agent op 10 (om Operative te gaan). Welke zou ik verder levelen puur voor PVP?

Batiatus

Legacy Member
Fonskuh zei:
Heb raad nodig, heb momenteel een Sith Assassin op level 13 en een Imperial Agent op 10 (om Operative te gaan). Welke zou ik verder levelen puur voor PVP?

Hangt ook af welke spec je zou willen gaan?

Fonskuh

Legacy Member
Geen idee, ben nu Deception op mijn assassin, wil sowieso een stealth class

Ohm

Legacy Member
Kan iemand mij uitleggen wat RP servers zijn?

PvE en PvP ken ik wel, maar van RP servers heb ik nog nooit gehoord. Heeft het iets te maken dat je in die servers echt een RP speelt (dus u character een bio geven, oud engels gebruiken (bijvoorbeeld), niet chatten zoals dit : "ik heb x aantal zaken nodig. ik geef u x aantal gil", beleefd zijn,...)?

Ohm

Legacy Member
Dan is er toch geen groot verschil tussen die 2 modes? Die zaken kun je in een gewone PvE server toch ook?

DEEPEESSS

Legacy Member
Maar op zo ne PvE Server zitten niet noodzakelijk mensen die kiezen om RP te doen.
Als je er echt op staat om te RP'en dan kan je best voor een RP server kiezen, waar je meer kans hebt op like-minded souls :)

tb-303

Legacy Member
romanspartan zei:
ok thx wel jmmr dat je het nog niet kan open doen ben wel nieuwsgierig

Champion tokens + een rare chance dat er al een champion set item inzit (staat ook op de uitleg als je der met je muis overgaat he)

marcel

Legacy Member
Ohm zei:
Dan is er toch geen groot verschil tussen die 2 modes? Die zaken kun je in een gewone PvE server toch ook?

op een RP-server is het eigenlijk de bedoeling dat je altijd In Character spreekt, en dat je bvb LFG-comments zet als "((ooc: LFG))" (met dubbele haakjes).
verder mag je ook geen namen kiezen als "twisteddude" (of zo), maar moeten het echte eigennamen zijn die passen in het universum
het is echt de bedoeling dat je een verhaal gaat verzinnen rond je character en je daaraan houdt (zeker in de hoofdsteden).
er zijn ook meer RP-evenementen.

nu, ik heb jarenlang WoW gespeeld op een RP server, en echt strikt werden die RP-regels daar niet toegepast. alleen op de namen werd wel wat toegekeken, maar voor de rest niet veel van gemerkt.

het grootste verschil met gewone servers is dat er imo minder hardcore players zijn. (al is dat ook niet 100% uitgesloten)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan