Archief - Swtor kippenfel momenten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sorasan

Legacy Member
Zonder teveel spoilers te plaatsen mag je hier jou eigen "kippenvel" momenten plaatsen. Dus momenten dat je even met je mond open vol bewondering naar je monitor zit te staren :-)

mijn is vooral doorgaans de dialogen en de invloed op uw keuzes naar uw light/dark side en compagnions :-)
en meb eerste lightsaber !

amdr

Legacy Member
KippenVel, tenzij ge Kwak of Boemel heet, dan maakt het ni uit :lol:
(en als er iemand dees ni snapt, ge bent gewoon te jong :p )

Sorasan

Legacy Member
howly fuck,
dat komt ook alleen maar omdat ik nog aan het chatten ben met iemand en het woord felle momenten heb gebruikt :D
*edit*
kan een mod de topic even fixen? want dit ziet er belachelijk uit :D

Belgium_Killer

Legacy Member
mijn eerste kippenvel moment kwam er toch ook wel toen ik de titel las :-D

Ingame ... mijn Sith Inq.'s eerste double lightsaber ... die 2 stralen zien verschijnen,met die typische Star Wars-muziek eronder .... brrrrr ... denk dat ik 3-4x "sheath weapon" gekozen had op mn keyboardje

tekn0w!z

Legacy Member
Belgium_Killer zei:
Ingame ... mijn Sith Inq.'s eerste double lightsaber ... die 2 stralen zien verschijnen,met die typische Star Wars-muziek eronder .... brrrrr ... denk dat ik 3-4x "sheath weapon" gekozen had op mn keyboardje

Note to self: never mute ingame sound!

Een gewoonte van mij om muziek te luisteren tijdens het levelen :unsure:

Belgium_Killer

Legacy Member
iets wat ik ook deed ... tot ik SWTOR begon te spelen ... had zoiets van "cya later Tool,..."
vooral de spanning die je krijgt als je begint te vechten,je merkt het gewoon overal aan

Sharky

Legacy Member
Mijn grootste kippenFel moment is wanneer ik op een zondagmiddag wil inloggen op mijn server en ik een queue zit van 1 uur en 20 min !

moordact

Legacy Member
Sharky zei:
Mijn grootste kippenFel moment is wanneer ik op een zondagmiddag wil inloggen op mijn server en ik een queue zit van 1 uur en 20 min !

mijn grootste kippenFel moment is wanneer ik zondag middag 2 en een half u aangeschoven heb op een queue van 900 personen , en dan dc bij nr <50 ..
en als ik dan opnieuw queue en er is er een van 1500 =)

synopsys

Legacy Member
moordact zei:
mijn grootste kippenFel moment is wanneer ik zondag middag 2 en een half u aangeschoven heb op een queue van 900 personen , en dan dc bij nr <50 ..
en als ik dan opnieuw queue en er is er een van 1500 =)

gewoon: L M F A O :evil:

Timoca

Legacy Member
moordact zei:
mijn grootste kippenFel moment is wanneer ik zondag middag 2 en een half u aangeschoven heb op een queue van 900 personen , en dan dc bij nr <50 ..
en als ik dan opnieuw queue en er is er een van 1500 =)

ik zou gewoon toch maar van server veranderen, die server had deze morgen om 9 uur al een queue van een uur. en er zitten overal Nederlandstaligen hoor :p

oh en een van mijn vele kippenvel momenten was toen ik men eerste companion mocht gaan halen mee men sith inquisitor en die bleek awesome te zijn :p

moordact

Legacy Member
Timoca zei:
ik zou gewoon toch maar van server veranderen, die server had deze morgen om 9 uur al een queue van een uur. en er zitten overal Nederlandstaligen hoor :p

oh en een van mijn vele kippenvel momenten was toen ik men eerste companion mocht gaan halen mee men sith inquisitor en die bleek awesome te zijn :p

ik heb nu weer een kippenfel moment :o 44 ste in queue :D als ik niet dc benk binne :o

En ik ben lvl 24 al daarop.. kga niet nog eens heel opnieuw starten :o

had in de beta ookal een account gemaakt.. ook hetzelfde als ik nu heb omdat ik het gwn een fijne class vind die jedi consular - sage =)

moordact

Legacy Member
rofl , 2 warfronts gespeeld , client crash client update vr een rare shit.. nieuwe queue 1600 =)

fucking kutspel

Koffe

Legacy Member
bwa kippelvel ni echt maar toen we met 4 guildies hammer station voor de eerste keer deden. wisten er echt niets van. was trial and error, alle skills gebruiken die er maar zijn zoals de cc's en dergelijke, soms is da ni nodig maar twas fun om alle classes es deftig aan t werk te zien.
wat whipen op bosses omdat we er nix van kennen alleja.. da en met een pintje in de buurt is voor mij opzich al een leuk moment.

echt kiekevel misschien toch in Alderaan Warzone. Met mn juggernaut praktisch heel de map mn node vastgehouden. toch wel wa adrenaline

Sorasan

Legacy Member
Haha ja, die bosses zijn nu superleuk. Niemand die echt weet wat te verwachten en toch iets hebben van lets go for it !
*edit*
daarnet op coruscant de lvl18 world boss met een raid gekilled. Toch wel episch om te zien

*so euh someone ever attacked that monster
nop
nop
nop
nop
....

i read on the forums that he has a major aoe
oh okay euhmmm
i will tank
heal
tank
damage
damage
heal
heal
...

so uuh you guys ready?
jup
jup
jup
....

na 8 minuten lag hij neer :D waren met een stuk of 18-20
zalig :-) allemaal paarse drops wel medium armor en professions waar ik niks mee was :( mrja ! pure fun. Nadien was de hele server maar aan het babbelen over kotor 1 en 2 :-)

Anoniem0

Legacy Member
moordact zei:
mijn grootste kippenFel moment is wanneer ik zondag middag 2 en een half u aangeschoven heb op een queue van 900 personen , en dan dc bij nr <50 ..
en als ik dan opnieuw queue en er is er een van 1500 =)

idem dito.

een uurtje zitten wachten (900 voor mij) eindelijk aan mij. 5 min kunnen spelen. crash en....weer 1200 voor mij.

ragequit!!!

moordact

Legacy Member
witten zei:
idem dito.

een uurtje zitten wachten (900 voor mij) eindelijk aan mij. 5 min kunnen spelen. crash en....weer 1200 voor mij.

ragequit!!!

guess what :P

na dat ik eindelijk binne was rond half7 , na dus 6u queue :o

hebk half uurtje gespeeld , client crash =)

Queue van 1500 again...

10u kon ik er weer op lol!



vandaag geen queue :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan