Archief - SWTOR guild = Flying Dutchmen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Clipstar

Legacy Member
Hallo 9 lives users!

Bij deze wil ik even laten weten dat ik een paar dagen geleden een guild heb opgericht op SWTOR.

Voor het ogenblik zijn er al BE/NL guilds voor de allegiance "The sith empire" maar nog geen BE/NL guilds gevonden voor "The galactic republic".

Dus als je als trooper, smuggler, jedi knight of jedi consular wilt spelen en je zoekt een guild die BE/NL is, feel free to join us.

De bedoeling van de guild is dat er voor iedere type speler een plaats is, zowel socials, pvp, pve & end game content raid groups.

Momenteel word de recruitment via de website gedaan van SWTOR maar na de release zal dit gebeuren via onze website zodat we selectiever te werk kunnen gaan om endgame content raid members te vinden, pvp teams te kunnen samenstellen en aparte ranks te kunnen maken voor socials.

Klik op onderstaande link om onze guild te joinen.
Join Flying Dutchmen guild here

Onze website in opbouw kan je hier terugvinden Website Flying Dutchmen

Indien je opmerkingen, vragen of suggesties heb, feel free to reply of PM me!

Ook zijn we nog op zoek naar officers voor de guild. PM me voor meer info!

Groeten,
Clipstar

staticsoul89

Legacy Member
Ik wil wel joinen. Ik kan vandaag de eerste keer in de beta spelen. Enig idee of het mogelijk is om al de guildies op 1 server te laten spelen?

Clipstar

Legacy Member
Hey Staticsould 89,

Ik ga vandaag ook de beta spelen, de bedoeling is dat we minimum een team vormen van 4 mensen die hebben ge preordered, dus als we dit bereikt hebben, komt de guild zowiezo op de server! Als je pre ordered kun je de game ook 5 dagen voor de release spelen :-)

Vandaag joint er nog een irl mate, en morgen wss ook iemand. Dus ik zou zeggen, join op de website en dan zien we elkaar ingame bij de release :-)
Als je nog mensen kent, feel free om ze door te sturen naar onze website.

Join Flying Dutchmen here

Website Flying Dutchmen

btw: ben jij dranica?

Groeten,
Clipstar

staticsoul89

Legacy Member
verificatie email om te registreren van je website duurt blijkbaar redelijk lang? Heb ook al gekeken in men spam folder.

edit: nvm heb hem gekregen ondertussen.

Clipstar

Legacy Member
staticsoul89 zei:
verificatie email om te registreren van je website duurt blijkbaar redelijk lang? Heb ook al gekeken in men spam folder.

edit: nvm heb hem gekregen ondertussen.

Check :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan