Red_Dog
Legacy Member
Wohoo, eindelijk een vervolg op een van de leukste en wreedste rts games van de afgelopen jaren, Stronghold. Op de hoofdpagina van games.telenet 2 screens, waaruit blijkt dat de graphics toch verbeterd zijn tov de vorige edities. Pek, Vuur, Katapulten, what more do we need 
