Vicelord
Legacy Member
Ik vroeg me af of het mogelijk was om games te streamen met de huidig beschikbaren telenet abonnementen. Ik had graag in de toekomst gestreamed. Maar met mijn huidig abonnement (Turbonet XL) is dit onmogelijk, de uploadsnelheid is gewoonweg veel te laag... . Ik vroeg mij af of het mogelijk was met Fibernet XL (5 Mbps upload)
thx
thx