das een add on, met den xtreme legends 3 kon ik wel alle levels spelen maar enkel in Musou mode "Xtreme mode" noemt het in de expansion wss.. omda ge me alle mannekes dan kunt spelen
als ik u was KOOP HET NIET tenzij het maar 10 euro kost 2e hands, het is vaak hetzelfde met die xpansions - 2 xtra mannekes 2 levels en een "nieuwe" game mode -_- ... laat u niet vangen

of gaat het huren in de Game Mania
