Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennaah

Legacy Member
Bart Religion zei:
't zou de eerste keer niet zijn dat ik een deal misloop door hun te zwakke servers. Als ik niet rap Mafia 2 - eindelijk - kan aanschaffen zal ik mijzelf eens een korting van 100% gaan geven ze :evil:

Ends in 8 hours, tijd genoeg hoor :p

Vaulkor

Legacy Member
ik wil ook graag een spel kopen op steam en ook cod mw3 DLC (zijn die trouwens de moeite), maar ik heb niet de mogelijkheid een creditkaart of paypal te gebruiken. Mijn vader wil dat ook niet voor mij bestellen omdat hij tegen online kopen is en hij vind dat ik genoeg spellen heb. :( Ik had dus graag een alternatief gewenst om in steam te kunnen kopen. Zoals een wallie-card ofzo bijvoorbeeld, maar dat bedrijf is failliet hebben ze mij in FRS verteld.

smon

Legacy Member
Vaulkor zei:
ik wil ook graag een spel kopen op steam en ook cod mw3 DLC (zijn die trouwens de moeite), maar ik heb niet de mogelijkheid een creditkaart of paypal te gebruiken. Mijn vader wil dat ook niet voor mij bestellen omdat hij tegen online kopen is en hij vind dat ik genoeg spellen heb. :( Ik had dus graag een alternatief gewenst om in steam te kunnen kopen. Zoals een wallie-card ofzo bijvoorbeeld, maar dat bedrijf is failliet hebben ze mij in FRS verteld.
PaySafeCards kan je in krantenwinkels kopen en zijn te gebruiken op Steam.

JimmyPatterson

Legacy Member
Vaulkor zei:
ik wil ook graag een spel kopen op steam en ook cod mw3 DLC (zijn die trouwens de moeite), maar ik heb niet de mogelijkheid een creditkaart of paypal te gebruiken. Mijn vader wil dat ook niet voor mij bestellen omdat hij tegen online kopen is en hij vind dat ik genoeg spellen heb. :( Ik had dus graag een alternatief gewenst om in steam te kunnen kopen. Zoals een wallie-card ofzo bijvoorbeeld, maar dat bedrijf is failliet hebben ze mij in FRS verteld.

Bij jou in de buurt verkrijgbaar! : paysafecard.com

byter

Legacy Member
Bart Religion zei:
't zou de eerste keer niet zijn dat ik een deal misloop door hun te zwakke servers. Als ik niet rap Mafia 2 - eindelijk - kan aanschaffen zal ik mijzelf eens een korting van 100% gaan geven ze :evil:

Wel een goede deal dit

BioShock® 2, Sid Meier's Civilization® V, Borderlands, Mafia II, Spec Ops: The Line, Duke Nukem Forever, The Darkness II

Voor de prijs van Spec Ops: The Line

Jammer dat ik Bioshock 2, Civ V, Borderlands & Duke Nukem al heb -_-

Yeah, dat is een aantrekkelijke deal ..bioshock 2 is enigste wat ik daar van heb en ik hoor goede dingen over spec ops (alleen wat kort).

u4ea

Legacy Member
Khem lijk alle games dervan van dieje bundle, behalve Civ V da mij ni boeit en spec ops: the line.

Vaulkor

Legacy Member
smon zei:
PaySafeCards kan je in krantenwinkels kopen en zijn te gebruiken op Steam.

merci voor die link, mijn krantenwinkel verkoopt ze ook :) mega handig om te weten!

merci jimmypatterson :) verkeerd bericht gequote.. :p

byter

Legacy Member
yeah, voor individuele games gewoon wachten tot laatste dag van sale tenzij die een daily deal krijgen ;p

Vaulkor

Legacy Member
haha, steam is al overloaded :p

The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

u4ea

Legacy Member
Waren er geen speciale achievements enzo zoals normaal, zoals hier ergens gepost was?

Kennaah

Legacy Member
Dus ongeveer 12daily deals (8 games zonder indie bundle mee geteld en iedere 8 uur een nieuwe community choice)

MegaMentor

Legacy Member
Terraria, check. Alle games in de poll en de flash deals met uitzondering van die indie game heb'k al :p Voor de rest is het afwachten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan