Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sjoepap

Legacy Member
dus als ik op de eerste summer sales dag een game koop riskeer ik dat het een dag later in de daily deal nog een pak goedkoper wordt?

dus best wachten tot laatste dag van summer sales dan om resterende aankopen te doen?

CL4P-TP

Legacy Member
Belfius Direct Net werkt nog steeds niet.

Sebiet is een paar Pay Safe kaarten gaan kopen. 10 Euro zal wel bestaan zekers?

R3L4X

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Belfius Direct Net werkt nog steeds niet.

Sebiet is een paar Pay Safe kaarten gaan kopen. 10 Euro zal wel bestaan zekers?

10-25-50 dacht ik, enigste nadeel is dat je soms geld overhoudt of een halve euro tekort hebt.

XTAZ

Legacy Member
R3L4X zei:
10-25-50 dacht ik, enigste nadeel is dat je soms geld overhoudt of een halve euro tekort hebt.

Maar kunt ge dat niet gewoon storten in een soort van Steam Balance?

Ik kan het nu niet direct controleren maar ik dacht dat je je Steam account (balance) kan aanvullen, op voorhand. Dus als jij een PSC koopt van €10, zou je die in principe moeten kunnen storten op je account, zodat je account de volle €10 bedraagt. Koop je nadien nog een PSC, doe je hetzelfde, en dan blijven die halve euro's ofzo die overschieten na een aankoop gewoon op je balance staan, niet?

smon

Legacy Member
Dat gaat hier nu al weken aan een stuk over die fucking e-banking. Steam heeft genoeg betalingsmogelijkheden, zoek een andere!

CL4P-TP

Legacy Member
Doe is rustig man... Sebiet is het onze schuld nog dat die kak Belfius niet werkt.

Tritser

Legacy Member
smon zei:
Dat gaat hier nu al weken aan een stuk over die fucking e-banking. Steam heeft genoeg betalingsmogelijkheden, zoek een andere!

De manier dat je het brengt kan anders, maar ik volg je hierin wel. Denk dat het tijd word voor on topic...

Heb gisteren LA Noir gekocht voor nog geen 10euro.... men wachten werd beloont!! :D

Verder kan ik ook absoluut niet wachten tot de sales beginnen, heb al een uitgebreid verlanglijstje :D


Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Vorthar

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Doe is rustig man... Sebiet is het onze schuld nog dat die kak Belfius niet werkt.

Maak een aparte thread ofzo want het is idd zo dat het hier al lang niet meer gaat over steam sales. Elke keer als ik de thread check gaat het over dat.

picasso123

Legacy Member
Damn...
Dan zal ik in Frankrijk via store.steampowered moeten proberen :(

rafbanaan

Legacy Member
Yea, maar als je de link volgt van smon staat er degelijk "weekend aanbieding"

lowscore

Legacy Member
Goede prijzen voor die Dawn of War games. :)

'k Heb zelfs de Platinum versie van DoW1 gekocht ook al heb 'k die op DVD-Rom. Puur voor 't gemak. Voor die 2,49euro moet een mens niet sukkelen.

Dan moet ik enkel nog DoW2: Retribution en Space Marine. Maar vermits die op mijn huidig systeem - naar mijn smaak - nog niet vlot genoeg draaien toch maar met gewacht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan