u4ea
Legacy Member
Kennaah zei:Dat waren toch geen daily deals?
Meh, kzie weekend deals ook als Daily.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kennaah zei:Dat waren toch geen daily deals?

smon zei:Warhammer 40,000 Space Marine uitgespeeld, niet slecht maar zeker niets speciaals. Flauwe graphics en eentonige gameplay.
99% van het spel is combat dus ik vind het zeer vreemd dat het gevechtssysteem zo slecht uitgewerkt is. Ik ben waarschijnlijk verwend door de Batman games en hun briljante combat, maar dit was echt zwak.
De "combo's"; 6 uur op X drukken en af en toe eens Y als je wil healen.
Wat meer afwisseling met puzzels of een paar voertuigen had wel gemogen.
reFleX.be zei:Heeft iemand die Mount & Blade kunnen kopen? Ik ben te laat voor die sale![]()

reFleX.be zei:ja maar ik heb nu net pas die DLC gezien en het sprak mij wel aan ^^
Ik vond het wel al duur op sale (15 euro voor warband+DLC napoleon), nu zou het 30 euro zijn >.<
Zo goed ziet het er nu ook niet uit
(Telenet BTW)XTAZ zei:Zijn er nog degelijke en betaalbare racers op steam? Geen futurischche shit enzo, lekker race, evt. wat crashen enzo.

Save 50% on Crazy Machines Complete Pack on Steamtoco8400 zei:Geen dagaanbieding vandaag?
