Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smon

Legacy Member
Ik heb er 5 euro voor betaald en vond het nog altijd redelijk flauw. Even mijzelf quoten:
smon zei:
Warhammer 40,000 Space Marine uitgespeeld, niet slecht maar zeker niets speciaals. Flauwe graphics en eentonige gameplay.

99% van het spel is combat dus ik vind het zeer vreemd dat het gevechtssysteem zo slecht uitgewerkt is. Ik ben waarschijnlijk verwend door de Batman games en hun briljante combat, maar dit was echt zwak.

De "combo's"; 6 uur op X drukken en af en toe eens Y als je wil healen.

Wat meer afwisseling met puzzels of een paar voertuigen had wel gemogen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Warhammer is geen slechte game maar gewoon vrij kort en niet erg afwisselend. Combo's zijn inderdaad erg eenvoudig maar ik heb er wel plezier aan beleefd. Voor zolang het duurde.


MP vond ik wel helemaal niks:p

Boemkool

Legacy Member
Heeft iemand die Mount & Blade kunnen kopen? Ik ben te laat voor die sale :(

Kennaah

Legacy Member
reFleX.be zei:
Heeft iemand die Mount & Blade kunnen kopen? Ik ben te laat voor die sale :(

Mount & Blade heeft de afgelopen 2/3 weken al op praktische iedere site in aanbieding gestaan :p

Boemkool

Legacy Member
ja maar ik heb nu net pas die DLC gezien en het sprak mij wel aan ^^
Ik vond het wel al duur op sale (15 euro voor warband+DLC napoleon), nu zou het 30 euro zijn >.<
Zo goed ziet het er nu ook niet uit

Kennaah

Legacy Member
reFleX.be zei:
ja maar ik heb nu net pas die DLC gezien en het sprak mij wel aan ^^
Ik vond het wel al duur op sale (15 euro voor warband+DLC napoleon), nu zou het 30 euro zijn >.<
Zo goed ziet het er nu ook niet uit

In summer sale zal het met dlc bij wel zeer goedkoop staan

crazyman2

Legacy Member
Ik kan raar genoeg sinds vandaag ineens niet aan de Steam website, of inloggen via Steam ... Volgens isitdown is de site van Steam wel online.

Heeft iemand nog problemen, of ben ik de enige? :( (Telenet BTW)

EDIT: Tis in orde nu, via pathping bleek dat er een Amerikaanse server niet beschikbaar was ofzo. Ondertussen werkt het terug.

XTAZ

Legacy Member
Zijn er nog degelijke en betaalbare racers op steam? Geen futurischche shit enzo, lekker race, evt. wat crashen enzo.

JimmyPatterson

Legacy Member
XTAZ zei:
Zijn er nog degelijke en betaalbare racers op steam? Geen futurischche shit enzo, lekker race, evt. wat crashen enzo.


Race 07? Is zeer goedkoop (rond de &#8364;5 dacht ik).
GTR evolution is ook nog wel nice maar wel een stuk duurder.

En voor te crashen; FlatOut hé :p

XTAZ

Legacy Member
Die Race 07 ziet er wel goed uit, maar enkel aan te raden met stuur ipv keyboard?
+ heb je al die expansions nodig?


Flatout UC heb ik al, leuke game..

Maar zijn er anders geen leuke (echt leuke) games van max. &#8364;20, elk genre?

Maak maar een lijstje, indien je wil.

Shrimpy

Legacy Member
Misschien geen Sale... Maar is Risen 2 de moeite denk je? Ik heb er veel goeds over gehoord, maar heb nooit de 1e gespeeld, dus ik twijfel.

JimmyPatterson

Legacy Member
Bastion is momenteel een midweek deal:)

Zeer leuke game toch wel

smon

Legacy Member
Bastion is super.

Dustforce ziet er ook goed uit, nog niet echt veel platformers tegengekomen sinds Meat Boy.

Kennaah

Legacy Member
Ik blijf het zeggen, Bastion is een van de meest overrated games opt moment (imo) enigste dat er boven uitsteekt is soundtrack. Gameplay en story zijn 13 in een dozijn.

Therapy

Legacy Member
Batman morgen mss eens kopen. Alleen nog maar de eerste gespeeld.
Twijfel wel om mss op de gotye te wachten. :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan