Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CurrY

Legacy Member
Toevallig iemand interesse in een 4 pack van Trapped dead?

We zijn al met 2.

CurrY

Legacy Member
Toevallig iemand interesse in een 4 pack van Trapped dead?

We zijn al met 2.

JimmyPatterson

Legacy Member
Sniper Elite gekocht voor €1.75 (actie geldt tot 18 april).

Shrimpy

Legacy Member
Ik heb Legend of Grimrock gekocht en gespeeld, simpel, en toch heel plezant. :p

Urtein

Legacy Member
Nuclear Dawn aan 6,11 €


Echt een aanrader. Zeer goede gameplay en machtige combinatie van RTS en FPS.

1 Commander bouwt Turrets, Spawn points, supply points en andere structuren om de troepen onderweg te helpen. Om dan met de nodige energy relays zo snel mogelijk aan de vijandelijke basis te komen en diens command bunker te vernietigen.

Ondertussen lopen de FPS troepen door de map om resources te verzamelen die de Commander nodig heeft om voorheen vermelde structuren te bouwen.

4 klassen met elk 3 subcatgoriën. 1 waarvan steeds moet unlocked worden door de commander via onderzoek.


Stealth - Tijdelijk onzichtbaar, lage HP, snelste loper. Standaard Submachinegun
-- Backstabber(high damage backstab. 600HP dmg on averge)
-- Sniper
-- Saboteur
Support - Iets hoger HP maar iets trager. Standaard Shotgun
-- Medic
-- Engineer (herstelt eigen gebouwen, vernietigd vijandige)
-- BBQ (heeft een vlammenwerpen, hoera :P)
Assault - Iets hoger HP, even snel als Support. Standaard Assault Rifle. Enige unit die stealths kan zien met heat-vision.
-- Infantry
-- Grenadier(heeft grenade launcher & shotgun)
-- Sniper
Exo - Heavy Armor/High HP, traagste loper. Standaard Minigun
-- Suppression
-- Siege(heeft bazooka).

Exo heeft er maar 2.

En dan heb je nog de gizmos. Naarmate je meer met een karakter speelt, verdien je ervaring met dat karakter. Deze wordt cross-server bewaard, zodat je je levels altijd behoudt. Naarmate je level hoger kan je beter gizmos krijgen en equippen. Zoals scopes, uitgebreid magazijn, etc...

En voicechat, natuurlijk.

Buy this game, says me. Het is een Daily Deal. Geen mid-week madness of weekend, dus snel zijn :P

Bij deze aangeraden.

syndrom

Legacy Member
Urtein zei:
Nuclear Dawn aan 6,11 €


Echt een aanrader. Zeer goede gameplay en machtige combinatie van RTS en FPS.

1 Commander bouwt Turrets, Spawn points, supply points en andere structuren om de troepen onderweg te helpen. Om dan met de nodige energy relays zo snel mogelijk aan de vijandelijke basis te komen en diens command bunker te vernietigen.

Ondertussen lopen de FPS troepen door de map om resources te verzamelen die de Commander nodig heeft om voorheen vermelde structuren te bouwen.

4 klassen met elk 3 subcatgoriën. 1 waarvan steeds moet unlocked worden door de commander via onderzoek.


Stealth - Tijdelijk onzichtbaar, lage HP, snelste loper. Standaard Submachinegun
-- Backstabber(high damage backstab. 600HP dmg on averge)
-- Sniper
-- Saboteur
Support - Iets hoger HP maar iets trager. Standaard Shotgun
-- Medic
-- Engineer (herstelt eigen gebouwen, vernietigd vijandige)
-- BBQ (heeft een vlammenwerpen, hoera :P)
Assault - Iets hoger HP, even snel als Support. Standaard Assault Rifle. Enige unit die stealths kan zien met heat-vision.
-- Infantry
-- Grenadier(heeft grenade launcher & shotgun)
-- Sniper
Exo - Heavy Armor/High HP, traagste loper. Standaard Minigun
-- Suppression
-- Siege(heeft bazooka).

Exo heeft er maar 2.

En dan heb je nog de gizmos. Naarmate je meer met een karakter speelt, verdien je ervaring met dat karakter. Deze wordt cross-server bewaard, zodat je je levels altijd behoudt. Naarmate je level hoger kan je beter gizmos krijgen en equippen. Zoals scopes, uitgebreid magazijn, etc...

En voicechat, natuurlijk.

Buy this game, says me. Het is een Daily Deal. Geen mid-week madness of weekend, dus snel zijn :P

Bij deze aangeraden.

Heb het ff gespeeld toen het een free to play weekend had, leek echt fun maar de game liep echt brak toen. wat vreemd is want een team fortress loopt dan weer prima bij mij.

JimmyPatterson

Legacy Member
Gothic complete pack voor €12.49

Ga me enkel de gold edition van Gothic 2 kopen (€2.49)

kil911ler

Legacy Member
Valt nog mee van mij :p

Has logged 711.1 hours of playtime — that's 29 days, 15 hours, and 6 minutes, where Team Fortress 2 is their most played game, which accounts for 63.0% of their playtime

rafbanaan

Legacy Member
Has logged 149.4 hours of playtime — that's 6 days, 5 hours, and 24 minutes, where Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City is their most played game, which accounts for 15.3% of their playtime

:p

picasso123

Legacy Member
Has logged 537.6 hours of playtime — that's 22 days, 9 hours, and 36 minutes, where Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer is their most played game, which accounts for 44.0% of their playtime

Heb er spijt van dat ik zoveel uur in mw2 heb gestoken :s

JimmyPatterson

Legacy Member
Has logged 181.4 hours of playtime — that's 7 days, 13 hours, and 23 minutes, where Half-Life 2 is their most played game, which accounts for 75.7% of their playtime

waffel

Legacy Member
waffel_-


Has logged 313.2 hours of playtime — that's 13 days, 1 hours, and 12 minutes, where Counter-Strike is their most played game, which accounts for 76.2% of their playtime

Nooby4Ever

Legacy Member
Has logged 999.4 hours of playtime — that's 41 days, 15 hours, and 24 minutes, where Team Fortress 2 is their most played game, which accounts for 92.9% of their playtime

TF2 gekocht voor 2.5 euro, best money spend EVER!

Moest hier ook mijn gametime van mijn oud xfire account bijgeteld zijn gewesst :help:

dr.lee

Legacy Member
Kennis van mij heeft over 4000 uur op TF2... Alleen al op Demoman +1000. Sick!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan