h0pje
Legacy Member
eurowarriors zei:Speelt ge op Vista? Probeer Steam als administrator te runnen. Steam kan je zo runnen door eerst een snelkoppeling op het bureaublad te plaatsen en daar op de rechtermuisknop te klikken en te selecteren 'open als administrator'.
edit: staat ook op de steam-page van ME
Gefixt, bedankt!



Kwil ook een spelleke winnen gvd!