Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therapy

Legacy Member
Had niet gezien dat de Magicka Collection ook in de aanbieding was. Het staat nu op € 6,24.
Iemand die nog weet hoeveel dit vorige keer was en of het bij kerstmis nog goedkoper zou kunnen komen ?

Hans Gruber

Legacy Member
SXe zei:
Games die ik graag deze Christmas sale zou kopen:

NFS: Shift
NFS: Shift 2
Far Cry 2
Fallout: New Vegas

Wacht mss met FNV tot de GOTY versie met alle DLC bij ?

Koonut

Legacy Member
Therapy zei:
Had niet gezien dat de Magicka Collection ook in de aanbieding was. Het staat nu op € 6,24.
Iemand die nog weet hoeveel dit vorige keer was en of het bij kerstmis nog goedkoper zou kunnen komen ?

laatste keer was het ook -75% denk ik, nu al de 3de keer?
vermoed dat ze niet snel lager zullen gaan dan -75%, populaire games zie je uiteindelijk zelden lager gaan

Therapy

Legacy Member
Savet steam eigenlijk uw savegames als ge een game delete van uw harde schijf?

u4ea

Legacy Member
Therapy zei:
Savet steam eigenlijk uw savegames als ge een game delete van uw harde schijf?

Als u steam cloud dinge aanstaat wel ja.

edit: Alhoewel. Denk da da aan het spel zelf ligt. Maar ben ni zeker.

R3L4X

Legacy Member
Bij Terraria/Metro 2033 (en nog paar anderen) is dit niet het geval, zit je nog met local saves.

picasso123

Legacy Member
u4ea zei:
Als u steam cloud dinge aanstaat wel ja.

edit: Alhoewel. Denk da da aan het spel zelf ligt. Maar ben ni zeker.

Ja tenminste als u game steam powered is. Bij non-steam games uiteraard niet ;)

SXe

Legacy Member
deathsythe zei:
laat FC2 voor wat het is :)

Voor zo is een keertje te spelen vind ik FC2 wel plezant eigelijk :p
Maar het verveelt nogal snel...

Edit:

Aan dat lijstje ga ik nog The Witcher: Enhanced Edition toevoegen.

eurowarriors

Legacy Member
Shogun 2 Rise of the Samurai gekocht. Normaal ben ik niet zo voor DLC, maar dit is zijn 2,33 euro wel waard vind ik. Grote fan van de reeks en het is een aparte campaign, redelijk beperkt, maar oké, voor die prijs is dat wel mooi. :)

-BVR-

Legacy Member
picasso123 zei:
Ja tenminste als u game steam powered is. Bij non-steam games uiteraard niet ;)

Ik mocht al m'n spec-ops missies van mw2 toch mooi opnieuw doen na een clean install :angry:

ClayDavis

Legacy Member
eurowarriors zei:
Shogun 2 Rise of the Samurai gekocht. Normaal ben ik niet zo voor DLC, maar dit is zijn 2,33 euro wel waard vind ik. Grote fan van de reeks en het is een aparte campaign, redelijk beperkt, maar oké, voor die prijs is dat wel mooi. :)

Ik vind het een iets te gevaarlijke evolutie,

1 tot 10 euro vragen voor dingen die ofwel

kunnen gedaan worden door een modder (als de game een beetje support bied) of die gewoon in de release konden zitten.

Als ik de DLC´s op steam bekijk heb ik soms echt iets van wtf, het spel is 3 dagen uit en er zijn 3 nieuwe "packs"

eurowarriors

Legacy Member
hitman47 zei:
Ik vind het een iets te gevaarlijke evolutie,

1 tot 10 euro vragen voor dingen die ofwel

kunnen gedaan worden door een modder (als de game een beetje support bied) of die gewoon in de release konden zitten.

Als ik de DLC´s op steam bekijk heb ik soms echt iets van wtf, het spel is 3 dagen uit en er zijn 3 nieuwe "packs"

Dat laatste heb ik ook wel, maar goed, als het 6.99 kost vind ik het echt te veel, maar 2.33 vind ik wel een goeie prijs. En voor de rest koop ik nooit DLC (mappacks en costume packs vind ik ook belachelijk bijvoorbeeld).

@smon: Blijkbaar stond de bevestiging onlangs op Twitter: Christmas sales beginnen morgen tot de 2e januari, om 19.00 dan onze tijd. :) Ben eens benieuwd!

Cpt. Caparzo

Legacy Member
arh het Dead Island nu, ik twijfel echt. Of ik het nu zou doen of nog zou wachten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan