pokkepop
Legacy Member
ik hoop dat jullie dat kennen,kzal et effe es beschrijven
1.steam start op 2.steam begint te downloaden,updaten3.bij 27 valt et uit en komt dat erop steam main exception prblm blablabla.en das nu al den 2de keer
vorige keer toen ik da had was da vanzelf weggegaan (na ne maand en ne half) weten jullie daar mss iets op of heeft iemand da ook nog?
1.steam start op 2.steam begint te downloaden,updaten3.bij 27 valt et uit en komt dat erop steam main exception prblm blablabla.en das nu al den 2de keer
vorige keer toen ik da had was da vanzelf weggegaan (na ne maand en ne half) weten jullie daar mss iets op of heeft iemand da ook nog?
