Archief - Steam: Left for dead 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spourop

Legacy Member
Beste 9lifers,
Een vriend van mij heeft ooit een keer left for dead 2 voor windows gekocht (op schijfje)
Nu heeft hij een mac, en zou hij het daarop willen spelen, normaal als je left for dead op steam zelf koopt, kan je het ook op mac spelen, nu is mijn vraag of dat ook mogelijk is met dat schijfje(en hoe), want ik neem aan dat dat via steam werkt?

Alvast bedankt,
Spourop

Namko

Legacy Member
Via schijf zal dat niet gaan. Gewoon inloggen op Mac versie van Steam en via daar L4D2 installeren.

spourop

Legacy Member
Ja, maar moet je het dan opnieuw betalen?
En moet je het dan eerst installeren op die windows zodat steam het herkent en dan met hetzelfde account op de mac versie gaan en dan zo downloaden?

Bv202

Legacy Member
Gewoon activeren op Steam en dan via OS X downloaden. Het kan wel zijn dat er bij het activeren gevraagd wordt de DVD in te steken en het zou kunnen dat dat enkel op Windows werkt. Maar da's geen probleem, dan activeer je het gewoon even ergens anders en kan je het gewoon via OS X downloaden.

Namko

Legacy Member
spourop zei:
Ja, maar moet je het dan opnieuw betalen?
En moet je het dan eerst installeren op die windows zodat steam het herkent en dan met hetzelfde account op de mac versie gaan en dan zo downloaden?

Je moet helemaal niet eerst L4D2 op Windows installeren ofzo hoor. Gewoon de Mac client van Steam installeren, inloggen met het account en op "+ spel toevoegen" klikken (staat vanonder in Steam).
Dan gewoon op "product activeren op steam" klikken, key ingeven en installeren. Simpeler als dit kan niet. :)

Je moet in ieder geval niets opnieuw betalen.

spourop

Legacy Member
Ok, erg bedankt! en die key staat dan ergens in het doosje neem ik aan?

CurrY

Legacy Member
ja

Maar aan u eerste uitleg lijkt het alsof hij het al gespeeld heeft dus is het spel normaal al gelinked aan een steamaccount. Dus gewoon inloggen op dat account, het spel installeren en je kan spelen.

spourop

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
ja

Maar aan u eerste uitleg lijkt het alsof hij het al gespeeld heeft dus is het spel normaal al gelinked aan een steamaccount. Dus gewoon inloggen op dat account, het spel installeren en je kan spelen.

Zijn pc kon het niet draaien(niet dat het daar iets mee te maken heeft), en ik weet niet of hij nog zijn wachtwoord etc weet...

CurrY

Legacy Member
Dat gaat hij alleszins wel nodig hebben als hij het geinstalleerd had toen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan