BelgianTerror
Legacy Member
Nee, geen nieuwe expansion, wel een Stream/Toernooi ^^
StarCraft II: Broken Alliance
Ik verwacht van jullie een flink aantal deelnemers + kijkers ! ^^
StarCraft II: Broken Alliance
Ik verwacht van jullie een flink aantal deelnemers + kijkers ! ^^
De ITS clan, de trouwe beozkers, komop, laat jullie eens horen 


. Bovendien heeft mijn macbookje al moeite genoeg met 2v2, laat staan FFA met z'n achten
ad:
