Quazythian
Legacy Member
Razer heeft weer nieuwe speeltjes uitgebracht, met als thema SW:ToR. Je kunt ze vanaf nu al pre-orderen. De prijzen liggen wel vrij hoog, zoals gewoonlijk bij Razer.
Persoonlijk heb ik geen behoefte om deze aan te schaffen. Maar misschien zijn er hier anderen die wel interesse hebben.
Neem in ieder geval eens een kijkje op www.razerzone.com/swtor
Persoonlijk heb ik geen behoefte om deze aan te schaffen. Maar misschien zijn er hier anderen die wel interesse hebben.
Neem in ieder geval eens een kijkje op www.razerzone.com/swtor


