$peedy
Legacy Member
Hallo,
Voor de Forgotten Hope freaks heeft Swoob de S&S Fragserver tijdelijk op FH 0.65 gezet. Nu nog volk en 't wordt er fun... Iedereen is welkom uiteraard!
SERVER: 130.89.168.40:14567:23000 <S&S Fragserver> FH 0.65 Public
TEAMSPEAK: 130.89.168.40:8767
IRC: #[S&S]Fragserver
Iedereen is welkom op Teamspeak!
Er is ook een Telenet Server channel voor de peepz die op Telenet spelen.
Cheers
S&S aka Swoob & Speedy
Voor de Forgotten Hope freaks heeft Swoob de S&S Fragserver tijdelijk op FH 0.65 gezet. Nu nog volk en 't wordt er fun... Iedereen is welkom uiteraard!
SERVER: 130.89.168.40:14567:23000 <S&S Fragserver> FH 0.65 Public
TEAMSPEAK: 130.89.168.40:8767
IRC: #[S&S]Fragserver
Iedereen is welkom op Teamspeak!
Er is ook een Telenet Server channel voor de peepz die op Telenet spelen.
Cheers
S&S aka Swoob & Speedy

RESPECT!
ad: mor als ik hem heb kom ik zeker es langs 
