Archief - S&S Fragserver goes FH 0.65

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$peedy

Legacy Member
Hallo,

Voor de Forgotten Hope freaks heeft Swoob de S&S Fragserver tijdelijk op FH 0.65 gezet. Nu nog volk en 't wordt er fun... Iedereen is welkom uiteraard!

SERVER: 130.89.168.40:14567:23000 <S&S Fragserver> FH 0.65 Public
TEAMSPEAK: 130.89.168.40:8767
IRC: #[S&S]Fragserver

Iedereen is welkom op Teamspeak!
Er is ook een Telenet Server channel voor de peepz die op Telenet spelen.

Cheers
S&S aka Swoob & Speedy

&gt;P&gt;Rushbunny

Legacy Member
N1ce,

khem em nog ni getest, vanavond int laat ff wa tijd, strak is langskommen :p

SniperSonic

Legacy Member
Deze avond eens effe downen zie en van het weekend uit proberen...

vishnusixclix

Legacy Member
erg mooi van swoob & speedy. Die kerels DOEN iets voor de community...


:bow: RESPECT! :bow:

Rapturo

Legacy Member
spijtig dat de fh file zo groot es :sad: mor als ik hem heb kom ik zeker es langs :)

en natuurlijk zeer fijn van speedy en swoob om voor een serverke te zorgen :applause:

$peedy

Legacy Member
Bon, FH is blijkbaar niet zo'n groot succes op de server!

BF1942 all the way!

Please idle in #[S&S]Fragserver op Quakenet ;)

&gt;P&gt;Rushbunny

Legacy Member
$peedy zei:
Bon, FH is blijkbaar niet zo'n groot succes op de server!

Too bad, zelfs nog geen kans gehad oem eens te testen, kzag er eigenlijk naar uit om een met bekend volk th FH'en :sad:

Le Preinz

Legacy Member
spreek eerder datum af of zo wanneer mensen naar daar komen dan zo willekeurig. En wrm kan ik die niet toevoegen in ASE?

brammes

Legacy Member
ja idd, moet de moed nog niet zo snel opgeven speedy ...
spheerke en ik komen ook al af ..
ik als er i-net op mijn kot is, spheerke als hem een betere HD gevonden heeft ;)

zoals le preinz zei, we moeten eens een datum afspreken ... of plots op irc het idee krijgen te FH'en. Een mod activeren op een server is geen werk dus ja :)

oberon_sedai

Legacy Member
$peedy zei:
Bon, FH is blijkbaar niet zo'n groot succes op de server!

BF1942 all the way!

Please idle in #[S&S]Fragserver op Quakenet ;)


een paar keer gaan zien, maar "waiting for 1 additional player" is niet echt wat ik verwachtte ;)

Bengie

Legacy Member
alléé speedy....en sw00b off course...

zet die trug op FH en ik kom ook af.

Miss een paar vaste dagen inlassen dat die op FH draait en alle andere dagen BF42.

Hoe dan ook , tis en blijft ne goeie server waar ge me nog veel zult zien.
Trouwens voord eechte fans zijn er genoeg andere ,drukke FH servers

nice work dudes :applause:

Tsjernobyl

Legacy Member
als er geen volk op se server is , is dat heel moeilijk om terug vol te krijgen, maar eens dat er volk is, dan trekt dat ander volk aan he ! Als je ineens met een man of 6 joint , dan trekt dat mss ander volk aan !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan