Archief - Splinter Cell: Double Agent

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

witchdemon

Legacy Member
gld_box_scda.jpg


officiële site

release: 17 oktober 2006
genre: action-adventure, stealth
dev: Ubisoft Shanghai, Ubisoft Montreal

>>> GameTrailers | Metacritic


Double Agent.

Take on dual roles of covert operative and ruthless terrorist, where your choices of whom to betray and whom to protect actually affect the outcome of your game.

Experience the relentless tension and gut-wrenching dilemmas of life as a double agent. Lie. Kill. Sabotage. Betray. All to protect the innocent. How far will you go to gain the enemy's trust? As covert operative Sam Fisher, you must infiltrate a vicious terrorist group and destroy it from within. You'll need to carefully weigh the consequences of your actions. Kill too many terrorists and you'll blow your cover. Hesitate and millions will die. Do whatever it takes to complete your mission, but get out alive.

tom-clancys-splinter-cell-double-agent-20070126083802481.jpg


tom-clancys-splinter-cell-double-agent-20070126083800105.jpg

Vlottenboy

Legacy Member
heb hem wel al zien liggen in Media Markt, was 58€...

F0ns

Legacy Member
Hey. Ik heb Splinter Cell double agent. Leuk spel daar niet van, maar ik heb de indruk dat die kleuren veel te donker zijn bij mij?
Bij missie 3, dat je in JBA HQ zit, moet je een trojan uploaden.
Ik kom in die kamer, en als ik op de trapjes moet zie ik niets meer, alles is zo goed als donker.
Staat m'n gamma te donker van het spel of van de tv, of is dit gewoon zo?

Heb eens op een walkthrough gekeken en daar zijn die kleuren dan wel weer zeer duidelijk.
Bron: http://guides.gamepressure.com/tomclancyssplintercelldoubleagent/guide.asp?ID=1727

Kleuren lichter zetten of ...?

thx

dr.salt

Legacy Member
kek , probeer idd gewoon eens de kleuren ingame wa lichter te zetten, als da niks helpt uwen tv he zeg :)

trouwens, zonder screenshots van uw ingame beeld kunnen we hie rtoch nie veel meer aan toevoegen

Benn0r

Legacy Member
op sommige plaatsen is het wel vrij donker met splintercell, maar ik heb toch nog nooit aan de hand gehad dat het te donker was

Goldrusher

Legacy Member
Staat uw RGB instelling (XMB, bij de beeldinstellingen) toevallig op "Full" ipv "Limited" ?

sumoman_4

Legacy Member
Zet gewoon uw nightvision goggles op? Waarom moeilijk doen? :p

F0ns

Legacy Member
Hey, thx voor de reply's en sorry voor het late antwoord.
Maar ik heb de kleuren ingame veel lichter gezet zodanig dat ik alles veel duidelijk zie nu.
Thx

chosen one

Legacy Member
Is er eigenlik een mogelijkheid om de campaign volledig in Co-op te spelen op de ps3?? Online dan wel te verstaan... Heb het opgezocht maar vind alleen maar verwarrende uitleg :/

cyclops jelle

Legacy Member
Meende dat de remakes geen online componenten bevatte....

cyclops jelle

Legacy Member
Single player is wel is waar op zich vermakelijk als je de serie wat leuk vind
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan