=CID=Drone
Legacy Member
nee ik stop nie me TO
( dus das nie het goede nieuws
)
het slechte nieuws :
mijn harde schijf waar TO + TO Editor op stond, is ( waarschijnlijk ) naar de zak, dus maw alle mappe waar ik aan bezig was = lost
het goede nieuws : khem binnekort ( nog voor LCD 5 prolly ) ne nieuwe PC ( 3.0 Ghz , 1 Gb DDR enzo, belangrijk om te builden
) dus ge zult u aan nieuwe mappen mogen verwachten die nog beter en gedetailerder zullen zijn dan mijn vorige 
iemand ideeke ( thema ) om een echte HIGH res map te maken?
( dus das nie het goede nieuws
)het slechte nieuws :
mijn harde schijf waar TO + TO Editor op stond, is ( waarschijnlijk ) naar de zak, dus maw alle mappe waar ik aan bezig was = lost

het goede nieuws : khem binnekort ( nog voor LCD 5 prolly ) ne nieuwe PC ( 3.0 Ghz , 1 Gb DDR enzo, belangrijk om te builden
) dus ge zult u aan nieuwe mappen mogen verwachten die nog beter en gedetailerder zullen zijn dan mijn vorige 
iemand ideeke ( thema ) om een echte HIGH res map te maken?




