Archief - some good and some bad news

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=CID=Drone

Legacy Member
nee ik stop nie me TO :p ( dus das nie het goede nieuws :p )


het slechte nieuws :

mijn harde schijf waar TO + TO Editor op stond, is ( waarschijnlijk ) naar de zak, dus maw alle mappe waar ik aan bezig was = lost :cry:


het goede nieuws : khem binnekort ( nog voor LCD 5 prolly ) ne nieuwe PC ( 3.0 Ghz , 1 Gb DDR enzo, belangrijk om te builden :D ) dus ge zult u aan nieuwe mappen mogen verwachten die nog beter en gedetailerder zullen zijn dan mijn vorige :scream:



iemand ideeke ( thema ) om een echte HIGH res map te maken? :help:

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
nen boot me hoop water rond & veel trappen & kamers binne in boot? :unsure:


vliegveld :unsure:


dunno of het zelfs mogelijk is maar een mistige map( uhu geen snipers :p)


enige dak atm kan bedenke :ironic:

dognose

Legacy Member
ne hoge kertoren lijkt me wel interresant
zoals die village uit een moh spel.

Insanity

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
nen boot me hoop water rond & veel trappen & kamers binne in boot? :unsure:

Hmmm da lijkt goed op de oude Titanic :'( da was pas ne geestigen map :x
De nieuwe is verkloot

Peace Insa

DBK

Legacy Member
een school, meer specifieker: mijn school. zou zo'n zalige map zijn me al die muurkes, trappen, verhoogskes, liften....

Wixels

Legacy Member
zo een toonzaal voor meubels of auto's ofzo, auto's waar ge de ramen van kunt stuk schieten.

Of anders, den binnekant van ne pc, ma dan wel alles groter is dan u natuurlijk.
Objective: plant bom op cpu of hack te HD :D

RaDiCaLSoLuTiOn

Legacy Member
mss eens een festival weide? Kunde een paar podiums voorzien, dranktentjes, rode kruis, containers, camping, ne helboel omheiningen, sniperspots op de top van het podium....

Zou wel eens vrij origineel kunnen zijn

Ge ziet maar

deronny

Legacy Member
een school : de leraars zijn hostages
een zwembad : doel is zwembad leegpompen
een pretpark:
een discotheek
een haven

Babs

Legacy Member
een bepaalde stad me bepaalde gebouwen gelijk toren van pisa ofzo
of doodgewoon belfort in gent :p

=CID=Drone

Legacy Member
en als de vrouwelijke TO'ers ne foto opsturen kan ik ze int level stoppen ( buitne de eventuele porno based levels lol :p )







:lol:

-=BYE=-BenTiC

Legacy Member
hoe meer hostages je afschiet hoe meer geld je krijgt dus :D

SilverCircle

Legacy Member
Vliegveld!!!!!!!!

Sfeer
Nchtmap, natuurlijk ook niet te donker eh, zo juist wanneer de zon ondergaat

Objectives
SFmoet Hossies redden die vastzitten in een boeing.
TERROR moet SF tegenhouden, wanneer dit gebeurt is krijgen ze naft.

Beginposities
SF start in auto's, met de zijdeuren open. Het is dus niet mogelijk om SF te snipen in de auto's!!!
TERROR start in de kamer voor de cockpit, waar ze een deur moeten hacken om in cockpit te geraken. De ramen in de cockpit kunnen kapot waardoor ze SF kunnen snipen.

SF krijgt kan snel snipen in een tower die vlak voor een auto staat! en die zich vlak voor de cockpit van een vliegtuig bevind. Balanceerd dit zodat SF en Terror op zelfde moment kunnen snipen.

Het vliegtuig krijgt 2 ingangen, een ladder naar boven op het vliegtuig of een grote zijdeur. Balanceerd dit zodat het voor SF mogelijk is om in het vliegtuig te geraken. Zorg er bv voor dat de snipers in de tower ook den bovenkant kunnen coveren. En dat het voor andere snipers mogelijk is om die grote zijdeur in de gaten te houden ofzo. SF zou eerst aan de zijdeur moeten zijn dan terror

Smashy

Legacy Member
snipen snipen snipen :doh:
maakt s een map waar snipen zo goed als onmogelijk is

-=BYE=-BenTiC

Legacy Member
anders een vliegveld met wat barraken, en dan wat kapotte vliegtuigen op het vliegveld dat ingenomen moet worden?

SnOw

Legacy Member
School is zalig idee.

Wat een heel moeilijk map zou zijn om te maken is een : OLYMPISCH STADION

Echt zo'n terro attack op Athene ! hoe stoer gaat da ni zijn :p

*BeLiSiMa*

Legacy Member
idd een school zou wel heel cool zijn :)

mijn ideekes:

*School
*Vliegveld
*Sixflags :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan