Archief - SOCOM 4: Special Forces

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mad_Dogz

Legacy Member
Vind het camerastandpunt zeker nog niet oke ze. Soms echt veel te dicht. En de maps vind ik ook nog niet WAW hoor.

snejke

Legacy Member
Gisteren en vandaag heel de avond door clanwarkes gespeeld. We winnen bijna alles. 5 vs 5 enzo...
Als ge die warkes speelt krijg je wel zo een echt socom gevoel ze! Socom 2 !!

Als er nog geïnteresseerden zijn voor een clan. We zijn nu met 9. Maar we kunnen er nog altijd gebruiken. Elke avonden warkes ! Clan heet Bs* Banana shooters

lambik

Legacy Member
Mad_Dogz zei:
Vind het camerastandpunt zeker nog niet oke ze. Soms echt veel te dicht. En de maps vind ik ook nog niet WAW hoor.

De maps zijn stuk voor stuk schitterend!
Zeker als je classic mode 8vs8 speelt. Das gewoon plezant en voelt lekker aan.


Het enige wat ik mis uit Socom 2 zijn de gezellige lobbies...

DaCostrr

Legacy Member
snejke zei:
Gisteren en vandaag heel de avond door clanwarkes gespeeld. We winnen bijna alles. 5 vs 5 enzo...
Als ge die warkes speelt krijg je wel zo een echt socom gevoel ze! Socom 2 !!

Als er nog geïnteresseerden zijn voor een clan. We zijn nu met 9. Maar we kunnen er nog altijd gebruiken. Elke avonden warkes ! Clan heet Bs* Banana shooters

Je mag me altijd adden, dan kan ik meedoen met jullie ^^

Hapki

Legacy Member
als ik classic mode speel en er wordt opnieuw gespawnd zijn er dan ook mensen die voor jullie spawnen?
Als ik spawn zijn er namelijk al mensen aan het spelen, en zie ik ff de andere al lopen voor ik spawn
aan mijn verbinding ligt het normaal niet...

snejke

Legacy Member
Hapki zei:
als ik classic mode speel en er wordt opnieuw gespawnd zijn er dan ook mensen die voor jullie spawnen?
Als ik spawn zijn er namelijk al mensen aan het spelen, en zie ik ff de andere al lopen voor ik spawn
aan mijn verbinding ligt het normaal niet...

Das nog een bug. Iedereen heeft dat. ligt niet aan u verbinding

Mad_Dogz

Legacy Member
Snejke ik wil wel meedoen :) Heb je toevallig gisteren niet tegen sF. Gespeelt of zo ?

Greetz

lambik

Legacy Member
Mad_Dogz zei:
Snejke ik wil wel meedoen :) Heb je toevallig gisteren niet tegen sF. Gespeelt of zo ?

Greetz


Ja ik wens ook graag in de clan eens te proberen. Kijken hoe de sfeer zit!

Ik heb gisteren avond tegen (leden van) sF. gespeeld!! ;)


PSN: HeLze

Mad_Dogz

Legacy Member
Ik was daar Dr_ReVaX van de beste wss xD Soms ook niet xD

Add me alvast :)

Hapki

Legacy Member
Ze mogen dan toch wel is snel afkomen met een update die die spawnbug eruit haalt en vooral ook de camera want dat zit serieus slecht in elkaar

CosMiced

Legacy Member
Als iemand wilt spelen :p Add me :)
PSN: QUIPOR
:)
oja ik zoek ook nog een clan :P

lambik

Legacy Member
@ Mad_Dogz
@ CosMiced

ik zal jullie deze avond toevoegen want het wordt wel eens tijd dat ik wat Nederlandstaligen tegenkom op Socom.

snejke

Legacy Member
Iemand die geïnteresseerd is om te joinen. Add me: snejke

@ Mad Dogz: zou wel kunnen ze! Kan me wel niet meer herinneren. Hebben er al zoveel gespeeld :p

Matic

Legacy Member
ik DENK da ik hem vanavond ook ga halen!

add me: mcmatic

ohja, speelt er iemand met de move?

Anima

Legacy Member
jullie kunnen mijn ook toevoegen voor een paar potjes , moet nog wel een headset gaan kopen ...

psn: geox2b

Dreamforce

Legacy Member
snejke zei:
Gisteren en vandaag heel de avond door clanwarkes gespeeld. We winnen bijna alles. 5 vs 5 enzo...
Als ge die warkes speelt krijg je wel zo een echt socom gevoel ze! Socom 2 !!

Als er nog geïnteresseerden zijn voor een clan. We zijn nu met 9. Maar we kunnen er nog altijd gebruiken. Elke avonden warkes ! Clan heet Bs* Banana shooters



Ik ben wel geïnteresseerd :D Als je wil add je me maar voor wat matchkes psn: vince__be (2 keer underscore)

Dreamforce

Legacy Member
lambik zei:
De maps zijn stuk voor stuk schitterend!
Zeker als je classic mode 8vs8 speelt. Das gewoon plezant en voelt lekker aan.


Het enige wat ik mis uit Socom 2 zijn de gezellige lobbies...

Die mappen zijn stuk voor stuk rommel, dat zijn gewoon random geplaatste dingen. Ik vind ze ronduit slecht, enigste map die me nog wat aanspreekt is die ene met dien Indische tempel ;)

lambik

Legacy Member
Dreamforce zei:
... dat zijn gewoon random geplaatste dingen. Ik vind ze ronduit slecht ...

Zoals het hoort dus... Maar ja, meningen mogen verschillen he :p
De maps zien er gewoon goed uit en spelen goed.

Uiteraard vond ook ik alles ten tijde van socom 2 beter, maar iedereen moet beseffen dat de tijden van onze geliefde socom 2 voorbij zijn (tenzij socom 2 HD zou uitkomen).

Er is gewoon overaanbod online en we zijn mondiger in onze kritiek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan