Archief - SOCOM 4: Special Forces

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koolcast

Legacy Member
Cranberry zei:
Classic is zonder respawn. In alle vorige SOCOM's ging dat perfect, dat was de basis van SOCOM, maar natuurlijk, respawn is noob-vriendelijk en dat is de bedoeling van games tegenwoordig :ironic: Alles moet zo casual mogelijk, walgelijk.

Nu is daar niks positiefs meer aan...Gamers zijn het niet meer gewoon + het leidt (nog meer) tot campen.;)

Cranberry

Legacy Member
koolcast zei:
Nu is daar niks positiefs meer aan...Gamers zijn het niet meer gewoon + het leidt (nog meer) tot campen.;)

Omdat de industrie het zo gemaakt heeft... In S1 & S2 zat er nu en dan eens een camper, en die werd gekicked, zo simpel was het, al verloor uw eigen team omdat dat de laatste speler was.

Nuja /nostalgie, het is nu eenmaal zo, niks aan te veranderen buiten het spel niet kopen.

MegaMentor

Legacy Member
Ochja, de goei tijden in America's Army, als ge daar dood ging in het begin van een round mocht ge meteen 15-20 mins wachten en kijken naar de rest :) Daar zat de schrik om dood te gaan tenminste nog in. In de games van vandaag is't rush rush rush dood rush rush rush.

Levicious

Legacy Member
Cranberry zei:
Omdat de industrie het zo gemaakt heeft... In S1 & S2 zat er nu en dan eens een camper, en die werd gekicked, zo simpel was het, al verloor uw eigen team omdat dat de laatste speler was.

Nuja /nostalgie, het is nu eenmaal zo, niks aan te veranderen buiten het spel niet kopen.

mentor0 zei:
Ochja, de goei tijden in America's Army, als ge daar dood ging in het begin van een round mocht ge meteen 15-20 mins wachten en kijken naar de rest :) Daar zat de schrik om dood te gaan tenminste nog in. In de games van vandaag is't rush rush rush dood rush rush rush.

Inderdaad !

MegaMentor

Legacy Member
Beetje aan't spelen en al bij al valt het nog mee, alleen jammer dat die camera zo vreselijk dicht bij uw char staat.

snejke

Legacy Member
Heb hem net gedownload. En ben nu al lang bezig aan update. Ma da duurt fucking lang ! Zit nog maar aan 4% ! Das toch nie normaal? Hoe lang duurt die normaal??

MegaMentor

Legacy Member
Hangt van uw internet snelheid af zeker? Mijne duurde kwartiertje

Cranberry

Legacy Member
mentor0 zei:
Beetje aan't spelen en al bij al valt het nog mee, alleen jammer dat die camera zo vreselijk dicht bij uw char staat.

Kvind hem ook helemaal niet slecht, zeker als ge hem vergelijkt met wat sommige games hun MP durven noemen is deze netjes uitgewerkt en voelt hij (voorlopig) goed in balans enzo. Alleen, zoals ik eerder al zei, vind ik het geen SOCOM. Had het nu een andere naam gehad kon ik mij wel in dat spel vinden, maar het feit dat het SOCOM moet voorstellen stelt mij teleur :p Maarja, dan had er wss ook geen haan naar gekraaid als het een onbekende titel was...

Camera is idd vreselijk, shoulder-view zou echt wel van kant moeten kunnen wisselen, ge hebt een tactisch nadeel als ge vb aan de verkeerde kant van een deur staat of aan de verkeerde hoek van een gebouw ofzo.

Eergisteren trouwens voor de eerste keer echte overdreven lag gehad, ben gewoon gequit want het was zo belachelijk dat ik zelfs begon te vermoeden dat er gecheat werd. Hele tijd op plaatsen gekilled en dan ging de camera richting de killer die aan de andere kant van een muur stond, dan werd ik ineens gekilled door iemand die ik op een dak had zien zitten, dus ik begon op hem te schieten, die loopt naar achter (zodat ik hem dus niet meer kon zien), en ineens val ik dood, komt die terug over de hoek kijken, die kon mij dus wel raken :wtf: en dan keren dat ik in mensen hun rug kwam, al aimend op hun begon te schieten en dan draaien die hun om en lig ik ineens nog dood. Dan kill ik iemand en een paar seconden later val ik dood door DEZELFDE kerel :/ En het ergste was dat de mensen die een headset hadden (verbazingwekkend veel, btw) allemaal over identiek hetzelfde aan het klagen waren... Was wel maar een spel dat dat gebeurde gelukkig.

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Enigste minpunt aan het spel vind ik de camera, voor de rest is het zeer leuk imo. Deze komt zeker al in huis.

rafbanaan

Legacy Member
mentor0 zei:
Hangt van uw internet snelheid af zeker? Mijne duurde kwartiertje

Amai dan werkt het bij u al ?

Wat heb je gedaan ? :D

Hier zit ik al aan poging 13, maar steeds zit die vast bij ...Mb/Gb

MegaMentor

Legacy Member
Natuurlijk; gedownload, geupdate en dik 30 mins later de eerste match gespeeld. 'K snap niet dat ge zoveel problemen kunt hebben :p

rafbanaan

Legacy Member
Wtf :p

Ik heb al 4 keer die beta opnieuw gedownload, dan start die met updaten en dan stopt die ineens met downloaden ...waarbij die soms vast zit.


Maar iemand die ik ken had dat ook

snejke

Legacy Member
Die camera sta toch veeeeeeeeeeeel te dicht? Da wordt hopelijk nog veranderd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan