Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cranberry zei:Classic is zonder respawn. In alle vorige SOCOM's ging dat perfect, dat was de basis van SOCOM, maar natuurlijk, respawn is noob-vriendelijk en dat is de bedoeling van games tegenwoordig :ironic: Alles moet zo casual mogelijk, walgelijk.

mentor0 zei:"Server undergoing maintenance"
koolcast zei:Nu is daar niks positiefs meer aan...Gamers zijn het niet meer gewoon + het leidt (nog meer) tot campen.![]()
Cranberry zei:Omdat de industrie het zo gemaakt heeft... In S1 & S2 zat er nu en dan eens een camper, en die werd gekicked, zo simpel was het, al verloor uw eigen team omdat dat de laatste speler was.
Nuja /nostalgie, het is nu eenmaal zo, niks aan te veranderen buiten het spel niet kopen.
mentor0 zei:Ochja, de goei tijden in America's Army, als ge daar dood ging in het begin van een round mocht ge meteen 15-20 mins wachten en kijken naar de restDaar zat de schrik om dood te gaan tenminste nog in. In de games van vandaag is't rush rush rush dood rush rush rush.
mentor0 zei:Beetje aan't spelen en al bij al valt het nog mee, alleen jammer dat die camera zo vreselijk dicht bij uw char staat.
Maarja, dan had er wss ook geen haan naar gekraaid als het een onbekende titel was...
en dan keren dat ik in mensen hun rug kwam, al aimend op hun begon te schieten en dan draaien die hun om en lig ik ineens nog dood. Dan kill ik iemand en een paar seconden later val ik dood door DEZELFDE kerel :/ En het ergste was dat de mensen die een headset hadden (verbazingwekkend veel, btw) allemaal over identiek hetzelfde aan het klagen waren... Was wel maar een spel dat dat gebeurde gelukkig.mentor0 zei:Hangt van uw internet snelheid af zeker? Mijne duurde kwartiertje
