Archief - Snipers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

georgiodavid

Legacy Member
Er is weinig info of video te vinden op web over dat spel, het maakt mij nieuws gierig over hoe het is.

http://www.insidegamer.nl/game/snipers/xbox-360/

Releasedatum: 18 februari 2012
Type editie: Fysiek
Snipers is een multiplayershooter die draait om twaalf scherpschutters die het tegen elkaar opnemen. De game bevat vijf verschillende speltypes en tien maps om tegenstanders van veraf om te leggen. Naast een scherpschuttergeweer krijg je toegang tot een aantal technische snufjes zoals een warmtebril en een hologramprojector om je vijand op het verkeerde been te zetten.

Tijdens de verschillende speltypes verdien je ervaring, waarmee je je uitrusting kunt verbeteren om zo in volgende multiplayersessies beter voor de boeg te komen. Je kunt bijvoorbeeld sparen voor een nieuw soort scherpschuttergeweer, waarvan er in totaal zes in het spel zitten.

Yones

Legacy Member
Meh, remember this? Spel trok/trekt op gene zak. Het idee erachter was goed, maar de uitwerking was gewoon stront op een schijfke. ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat deze niet veel beter zal zijn. In Sniper Ghost warrior had je tenminste nog een soort van campain. Als ik het goed begrijp gaat deze MP only zijn? Kan het mij al voorstellen.

1. Spawn
2. Zoek de eerste beste boom/struik/steen
3. Ga in prone liggen..en wachten maar...


Nee dank u;)

georgiodavid

Legacy Member
S ghost heb ik goedkoop kunnen verschalken ( het is enige sniper game) idd kaka spel:) na 2 uur was er pret niet meer. Online idem. Wie weet t vervolg op crye engine zal zijn wat al 1 had moeten zijn.
geweldige Sniper game alternatieve voor af en toe is B ops combat training, en O F red river GEWELDIG long range. Like a move The Hurt Locker. Zou geweldig zijn nazi zombies sniper map.
vind dat ontwikkelaars meer keuzes moeten geven aan ons! Minder beperkingen , Of wel moeten we beter met hen communiceren.

xDilatedx

Legacy Member
Snap je dan niet hoe moeilijk het is om een goede sniper game te maken als iedereen gaat campen op de grond of in een boom.

Veel actie zal er niet zijn

Runkle

Legacy Member
Sniper games zijn goed voor campaign, multiplayer daarentegen...

georgiodavid

Legacy Member
Als ontwikkelaar van eender welke sniper game wat creatiever zou zijn of mijn idee willen kopen :) zou leuke multiplayer modes kunnen creëren.
Zoals in S G W online zie je altijd op de map red dots van vijand, dat is minder pret, en dan lopen mannen met pistool rond, er wordt meer mee geschoten dan met sniper.
Iets moet voor evenwicht zorgen tussen soms kampen en constant op map zichtbaar zijn.

Gattuso8

Legacy Member
xDilatedx zei:
Snap je dan niet hoe moeilijk het is om een goede sniper game te maken als iedereen gaat campen op de grond of in een boom.

Veel actie zal er niet zijn

Natuurlijk want de referentie voor een goede sniper zijn de quickscopers in COD.

valdemaniak

Legacy Member
weet je wat een echt goed mp snipergame zou zijn?

Een grote map, met enkele strategische punten. Een heleboel NPC karakters die echt een oorlog voeren, en waar je ook xp krijgt om die te killen. De grote xp verdien je echter door human opponents neer te leggen.

Wat is de catch? Je moet echt die insteek krijgen in de gameplay dat je rekening moet houden met oa wind en bullet drop. De developer moet zorgen dat je als karakter enkel zeer realistisch kan bewegen, dus run & gun is er niet bij. Maak een adrenalinemeter dat als je een pistool vasthebt je onder druk enorm moeilijk kan aimen...

Soit, ik ben aan t wegdromen :)

xDilatedx

Legacy Member
Yep zoiets had ik ook in gedachten. Om een goede snipe MP te maken moet je zowieso gebruik maken van intelligente NPC's, anders is het veel te saai..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan