Archief - Sniper: Ghost Warrior

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vandalize_

Legacy Member
het spel zelf krijgt ongeloofelijk veel slechte reviews op zowel xbox en pc
mede door de bugs/glitches bla bla
maar toch zal ik hem kopen =D lijkt me leuk, alleen sniperen ^^

Vorthar

Legacy Member
Vandalize_ zei:
het spel zelf krijgt ongeloofelijk veel slechte reviews op zowel xbox en pc
mede door de bugs/glitches bla bla
maar toch zal ik hem kopen =D lijkt me leuk, alleen sniperen ^^

Da is het juist, het is niet alleen snipe, vaak ook gewone missies met ne m4 en alles knalle. En als ge dan sniper zijt werke die stealth mechanics langs geen hol.

Yones

Legacy Member
Spel sucked big time (360 en pc versie). kan me moeilijk inbeelden dat dit een topper wordt voor de ps³. Het concept op zich is wel de moeite, maar de uitwerking is zo bagger als maar kan zijn.

lol @ mentoro het zagewijf ;)

moeder_theresa

Legacy Member
Dat is ook mijn gedacht. Op papier een topper, in de console (of pc) een flopper.

Yones

Legacy Member
Trailer is mss wel 'Wauw', maar geloof me dit is vieze stront op een schijfke gedrukt.

Vandalize_

Legacy Member
Mischien hebben ze geleerd van de versie's op de pc en xbox ?
allé als ze toch iets van verstand hebben dan =/

koolcast

Legacy Member
Idd,ben er voor 80% zeker van dat slecht wordt,maar als er de bugs enz uithalen...

gStar

Legacy Member
GFX zien er goed uit , ziet er leuk uit , maar denk niet dat het een topper zal zijn.


Zal hem mss kopen als hij in de budget bak ligt :P

Yones

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Mischien hebben ze geleerd van de versie's op de pc en xbox ?
allé als ze toch iets van verstand hebben dan =/

Denk het niet. Ze maken gewoon een middelmatige port voor de ps³. Mja, hoop doet leven zeker :)

M0rdresh

Legacy Member
Ik heb het spel op XBOX360 en ik vind goed, maar je moet -tot geen verassing - wel een sniper fanaat zijn. Dit spel heeft echt iets hoor, het snipen en bullet-cam zijn zalig. Het is en blijft simulatie met bijzonder realistische bullet trajectory calculaties op basis van omstandigheden (mist, regen, wind, enz) calculaties, de gemiddelde Call of Duty rambo sniper laat het spel beter liggen.

Vandalize_

Legacy Member
Kzal al vast geen volle pot betalen
rond de 20-30 zou ik wel eens twijfelen ^^

Ps3Hellion

Legacy Member
Gisteren het spel aangekocht voor 39 eur. Altijd benieuwd geweest naar dit spel en blij dat er een PS3 versie uit is. Gisteren een uurtje of twee gespeeld en het ziet er goed uit! Geen problemen ondervonden. Begonnen op 'normal'. Enige wat ik wat jammer vond is dat de enemies rood kleuren als je ze in het vizier hebt en het ietwat lompe loop en voetstap geluid.

Maar ik ga herbeginnen op 'hard'. Misschien dat die rode markeringen dan wegvallen.

Sniper: Ghost Warrior lijkt me een veelbelovend spel waar ik waarschijnlijk wel ettelijke uurtjes ga insteken. Goed spel!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan