rafbanaan
Legacy Member
Vorthar zei:Op PC gespeeld, en dit spel is echt één vd slechtste games diek de afgelope jare gespeeld heb.
Groot gelijk !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorthar zei:Op PC gespeeld, en dit spel is echt één vd slechtste games diek de afgelope jare gespeeld heb.
Vandalize_ zei:het spel zelf krijgt ongeloofelijk veel slechte reviews op zowel xbox en pc
mede door de bugs/glitches bla bla
maar toch zal ik hem kopen =D lijkt me leuk, alleen sniperen ^^
Vandalize_ zei:Mischien hebben ze geleerd van de versie's op de pc en xbox ?

koolcast zei:Laten we hopen.![]()
Vandalize_ zei:Mischien hebben ze geleerd van de versie's op de pc en xbox ?
allé als ze toch iets van verstand hebben dan =/
