Archief - Skyrim interview

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Y@nnick.

Legacy Member
Hoi luitjes,

Aanstaande maandag ga ik op perstrip naar Londen voor een uitgebreide impressie van Skyrim. Ik krijg dan de gelegenheid om de lead designer van Skyrim te interviewen. Nu is mijn vraag aan jullie of jullie specifieke vragen hebben voor de lead designer, dan zal ik de interessante vragen stellen en kunnen jullie over een tijdje de antwoorden lezen op de frontpage.

Greetz
Yannick

:)

KnightOfCydonia

Legacy Member
- Zien we Sheogorath/Jyggalag terug in Skyrim? Ik zou op z'n minst graag terug een Wabbajack hebben :P.

[Dark-Fury]

Legacy Member
-Komt er een mogelijkheid om playermade mods gemaakt op pc naar console te porten?
Is wss een heel interessante vraag voor diegene onder jullie die het op console gaan kopen.

En moest je echt geen inspiratie vinden :p :

-Zijn er epic bossfights (buiten die dragons)?

-Zit er veel variatie in dungeons of is het weer a la Oblivion dat elke ayleid dungeon praktisch hetzelfde is?

agrash

Legacy Member
[Dark-Fury];15462849 zei:
-Zit er veel variatie in dungeons of is het weer a la Oblivion dat elke ayleid dungeon praktisch hetzelfde is?
Ze zullen zeggen dan afkomen met "ja, want..", maar met honderd dungeons zullen ze op den duur wel op elkaar lijken.

Misschien iets vragen of er al plannen gemaakt zijn om een nieuw klein continentje als expansion/dlc te maken?

Of vragen wat de populairste race/class is op het werk ^^

koetje07

Legacy Member
hoeveel verschillende soorten wapens en armours zijn er :p

Michster

Legacy Member
-Heeft vampier worden weer dezelfde irritante nadelen of is het leefbaarder geworden?

-Maken Daedric shrines hun terugkeer? Krijgen we een skeleton key? :D

-Is er een hoofdstad met een arena?

-Is light armor kiezen nog altijd nadelig tov heavy armor? Is er nog altijd dezelfde verdeling van mithril/elven/glass en dwarven/ebony/daedric of mogen we meer niveau's hierin verwachten?

[Dark-Fury]

Legacy Member
koetje07 zei:
hoeveel verschillende soorten wapens en armours zijn er :p

Verschillende soorten wapens kan je al zien aan de skilltree.
Verschillende soorten armor: 2. Light en Heavy armor, en robes voor mages.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Zouden ze het zien zitten om in het originele spel of in een add-on weerwolven te laten terugkeren zoals in Morrorwind - Bloodmoon? Dit past alleszins vrij goed bij de noordelijke setting.

[Dark-Fury]

Legacy Member
Michster zei:
-Is light armor kiezen nog altijd nadelig tov heavy armor? Is er nog altijd dezelfde verdeling van mithril/elven/glass en dwarven/ebony/daedric of mogen we meer niveau's hierin verwachten?

Op vlak van defence is light armor uiteraard zwakker, dat is ook de bedoeling, maar het heeft ook zijn voordelen.
Beter sneaken, minder verlies op u magic, minder gewicht in u inventory, ge loopt sneller,...
En aangezien die armor verdelingen er al sinds de eerste elderscrolls in zitten veronderstel ik dat dit nu niet anders zal zijn :p

thelordofpee

Legacy Member
-Wordt je weer van nobody naar de grootste held gebracht?

grey-turtle

Legacy Member
Vraag een keer of ze de relatie tussen Alduin ('slechte' drakengod) en Akatosh ('goede' drakengod) kunnen uitleggen. Die 2 zijn nochtans dezelfde.
Gaan ze ingame extra uitleg over de dragon break?
Gaat er extra duidelijkheid komen over Mehrunes Dagon ( de daedra lord die Oblivion terroriseerde)?
Ga je automatisch aansluiten, dus via de mainquest bij de pro of de anti-imperial clans?

biotek

Legacy Member
blijft de wereld open na de main quest? want met sommige van hun andere spellen (fallout) kon je niet meer weg op het einde

zijn der weer weerwolven zoals in bloodmoon?

mods op console via usb overdracht?

[Dark-Fury]

Legacy Member
Phalcon zei:
Wat zijn de systeemeisen?

Dat zijn allemaal dingen die al geweten zijn ;)
Minimum System Requirements

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.0 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB
* Graphics: 512 MB card
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

Recommended System Requirements

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Quad 3 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

soulreaper

Legacy Member
[Dark-Fury];15466281 zei:
Dat zijn allemaal dingen die al geweten zijn ;)
Minimum System Requirements

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.0 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB
* Graphics: 512 MB card
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

Recommended System Requirements

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Core 2 Quad 3 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

Vind de Recommended eisen eigenlijk aan de lage kant, of heb ik het mis?

PureFun

Legacy Member
De system requirements zijn zoals verwacht, het is een console port en moet draaien op een 6j oude x360.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Nog eentje:

* Hebben ze zelf ideeën opgedaan voor Skyrim uit de mods die er voor Oblivion en Morrorwind waren?

Dobbelsteen

Legacy Member
-Hebben ze hun hoofd van animaties ondertussen al buitengepeerd of op bijscholing gestuurd, of is het nog zo erbarmelijk als in oblivion en fallout 3?

Y@nnick.

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
-Hebben ze hun hoofd van animaties ondertussen al buitengepeerd of op bijscholing gestuurd, of is het nog zo erbarmelijk als in oblivion en fallout 3?

Goede vraag. Heb me ook serieus geërgerd aan die gezichtsanimaties :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan