#Team.Bp//USSR
Legacy Member
kwil dus nen demo afspele in menne skplayer, open da .rar bestand dubbelklik op de demofile en krijg de error da hij het geselecteerde pad ni vind om de demo te spele. (w,r ik op play klik natuurlijk. alle info over de demo staat er enz.)
mss iemand die weet wa fout is kan evegoe een insteling vergete zijn .
mss iemand die weet wa fout is kan evegoe een insteling vergete zijn .