Archief - Situatie op telenet servers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brock

Legacy Member
Goed !

Er is een situatie aan de gang op de telenetservers waar ik op zijn minst gezegd niet met lachen.

Een paar onozelaars vinden het blijkbaar grappig om suicide met de regelmaat van de klok te tk'en, kickvoten etc

Kan je suicide niet af: FINE
maar doe dan geen onozele dingen en neem het recht niet zelf in handen.
Heb je problemen met iemand op de server: pm een admin op #telenet.et

Ik wil even waarschuwen dat ik vanaf vandaag meermaals met een fake nick op de telenetservers zal zitten om dit soort wangedrag te bestrijden.

Het hangt ondertussen al zo mijn keel uit dat overtreders zonder waarschuwing een ban van minimum 1 week zullen krijgen
Sommige personen,dit ik hierbij niet nader zal benoemen, weten maar al te goed dat ze hierbij betrokken zijn. Meer nog, ik weet VEEL meer dan ze denken van hen daar ik dikwijls 'undercover' speel. Ik verwacht dan ook van deze mensen dat ze zich niet leugenachtig proberen te verdedigen in deze thread !

Soit, dit gaat gelukkig maar over 5% van de telenetspelers
(aajke aan alle andere braafkes)
Maar desalniettemin, uw bent gewaarschuwd !

Bovenstaande geld natuurlijk voor iedereen anders dan suicide ook eh

.!$i$_

Legacy Member
hmmm broq, suicide is ook niet altijd DE onschuldige hoor
er zijn ook al veel te veel dingen gebeurd met hem
als je hem perongeluk tk'ed ofzo vote ie meteen om je te kicken,
nouja mij best als hij op telenet speelt geen probleem
maar eens ie begint hou je mij ook niet meer tegen.

....

Brock

Legacy Member
.!$i$_ zei:
hmmm broq, suicide is ook niet altijd DE onschuldige hoor
er zijn ook al veel te veel dingen gebeurd met hem
als je hem perongeluk tk'ed ofzo vote ie meteen om je te kicken,
nouja mij best als hij op telenet speelt geen probleem
maar eens ie begint hou je mij ook niet meer tegen.

....
mr isis,
hetgeen ik over suicide heb gezegd is gewoon een voorbeeld ( dat echt is spijtiggenoeg )
Deze regels gelden evenveel voor suicide als voor u

En van dat "hou je mij ook niet meer tegen" kan je 1x proberen (met de nadruk op 1)

-eQui-Iven

Legacy Member
over welke suicide gaat het want ik heb er al tientallen de revue zien passeren met verschillende clans voor hun suicide?

mijn innige deelneming voor suicide!
ik voel met je mee jongen
hopelijk vind je ooit je plaatsje op de telenet server!
me hugz suicide

suicideal

Legacy Member
bedankt iven voor je steun btw ik ben het suicide uit #unknown.t aka [?].SuiCide

BaNoRaC

Legacy Member
suicide is een onnozel kind, ook al heb ik hem nog nooit op de telenet server gezien, maar ik weet genoeg

hij heeft ooit de pass van onze ventrilo geweten, en dat hebbe we gemerkt ook, al susicide dit leest weet hij wat ik bedoeld, ik weet dat het een voorbeeld is brokje ;), maar in geval van suicide is dat een slecht voorbeeld, ik ben wel tegen dit soort pestgedrag, maar suicide moet em dringend beginnen voegen

punt uit

-eQui-Iven

Legacy Member
:offtopic: a die dude waar we pas prac hebben tegen gespeeld en redelijk hard gewonne hadde...
je moet dat niet persoonlijk neme he! ik wil je vriendje zijn :woohoo:

.!$i$_

Legacy Member
Originally Posted by BroQ
En van dat "hou je mij ook niet meer tegen" kan je 1x proberen (met de nadruk op 1)

dat is dan wel in teken dat hij ook iets heeft gedaan,

enja suicide zou zich ook moeten aanpassen zoals Banorac zegt (als ik zen tekst tegoei begrijp)

wat ik zou doen in zijn plaats: zoals ie zelf al geprobeerd heeft zen naam veranderen van auron naar suicide
maar ja, kheb zoiet ook al es geprobeerd, maar daar zit je dan met vrienden en connecties die je had in ET, dan zeg je weer tegen die, weet je die niet meer, ja dat ben ik.
ja zo weten ze natuurlijk weer wie je bent, en in suicide's geval was dat niet goed + dat ie ook nog op CS gebanned is voor cheaten heeft em nog slechter profiel gegeven

Greetings.

*edit* : zoals een keer zit ik bij men beste kameraad (ook ET speler) gaan we op telenet, zien we auron al volop in ruzie met enkele mensen o.a. : KoD`axcion en KoD`Lunatic
iets daarna vraagt mijn vriend ken je CrIsiS nog
antwoord suicide zo lief: ja da hatelijk ventje
mja als je zo al begint oO

*me looks evil at suicide*

en zoals vandaag was er zelf niet bij maar heb zo iets vernomen, had imp|gibbie suicide getk'ed met een nade, met of zonder opzet weet ik niet
en is ie heb ik horen zeggen beginnen kickvoten, hoort ook niet hé
als je hem wilt kicken haalt ie admin erbij, en is hij zogezegd nix geweest :naughty:

achja hoop dat er zo niet nog iets gebeurt, 1 geval is al erg genoeg imo
(en met geval bedoel ik alles wat er nu gebeurt is)

[S3]Yoda

Legacy Member
suicide zijn gedraag is gewoon van een 5-jarig kind...
hij gedraagt zich ook op IRC als een belachelijk kind
hij zat in mLp --> #mLp.et, en had auto op, toen hij gekickt was voor zijn gedrag vond hij het nodig 4 dagen aan een stuk voortdurend iedereen te bannen en het channel op invite only te doen... dat heeft hij vroeger ook tientallen keer in het channel van oost vlaanderen gedaan... als hij aandacht nodig heeft wil ik gerust met hem praten, maar als je op die manier aandacht zoekt vind ik het wle betreurenswaardig...

Hij zit voortdurend anderen uit te schelden voor noobs en andere dingen, is gewoon een irritant ventje... dat je een paar vijanden hebt, kan altijd gebeuren, door eenmalinge craptalking in een war als je onterecht verliest ofzo, maar het feit dat er zo vele mensne hem niet kunnen verdragen zegt ook wel genoeg he... hij gedraagt zich altijd en overal als een irritant klein kind... misschien is het aan hem om daar eens over na te denken, mss zijn gedrag te veranderen en zijn verontschuldigen aan te bieden aan iedereen... ik ben er van overtuigd dat het best een toffe jongen kan zijn, maar dat hij dat dan eens laat zien...

!TLU][Silver

Legacy Member
suicide Is echt een kutkind van 11 of zo.
Ik word er gek van met zijn bnc's op mirc.
Dat gastje moeten ze uit de Et game bannen.
Ik pest hem maakt niet uit welke server hij zit.
^^

Sc0rP!0

Legacy Member
gvd zeg jong iemand da hem gedraagt en geen irri gedrag vertoont zal nie gekickt worden neem da van mij aan; ik moe iedereen gelijkgeven op dit forum , soms is da echt irrante ventje. Zoekt op verschillende manieren boel, zit ou zodanig optehutten dak het er soms van krijg, en kzoun dan ook wel rap beginne kicken ast hem begint ruzie te zoeken, etc... en suicide zou ongestraft verder gaan, ja dag jan :naughty:

!TLU][Silver

Legacy Member
Sc0rP!0 zei:
gvd zeg jong iemand da hem gedraagt en geen irri gedrag vertoont zal nie gekickt worden neem da van mij aan; ik moe iedereen gelijkgeven op dit forum , soms is da echt irrante ventje. Zoekt op verschillende manieren boel, zit ou zodanig optehutten dak het er soms van krijg, en kzoun dan ook wel rap beginne kicken ast hem begint ruzie te zoeken, etc... en suicide zou ongestraft verder gaan, ja dag jan :naughty:

Helemaal gelijk man :niceone:

Sc0rP!0

Legacy Member
dus conclusie: as hij hem gedraagt moejen we hem nie kicken he , en tis zo simpel vind ik

.!$i$_

Legacy Member
zijn er ook velen die em gewoon kicken voor gevallen die niet op server plaatsvinden hé,

btw: van ET kan je niemand bannen
want iedere maal als je ET opnieuw installed kan je terug op alle servers die je wil, omdat je nieuwe guid krijgt

.!$i$_

Legacy Member
suicide zegt zelf es iets
want zo horen we enkel onze zijde van de medaille,
we zouden de jouwe ook wel eens willen horen denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan