Brock
Legacy Member
Goed !
Er is een situatie aan de gang op de telenetservers waar ik op zijn minst gezegd niet met lachen.
Een paar onozelaars vinden het blijkbaar grappig om suicide met de regelmaat van de klok te tk'en, kickvoten etc
Kan je suicide niet af: FINE
maar doe dan geen onozele dingen en neem het recht niet zelf in handen.
Heb je problemen met iemand op de server: pm een admin op #telenet.et
Ik wil even waarschuwen dat ik vanaf vandaag meermaals met een fake nick op de telenetservers zal zitten om dit soort wangedrag te bestrijden.
Het hangt ondertussen al zo mijn keel uit dat overtreders zonder waarschuwing een ban van minimum 1 week zullen krijgen
Sommige personen,dit ik hierbij niet nader zal benoemen, weten maar al te goed dat ze hierbij betrokken zijn. Meer nog, ik weet VEEL meer dan ze denken van hen daar ik dikwijls 'undercover' speel. Ik verwacht dan ook van deze mensen dat ze zich niet leugenachtig proberen te verdedigen in deze thread !
Soit, dit gaat gelukkig maar over 5% van de telenetspelers
(aajke aan alle andere braafkes)
Maar desalniettemin, uw bent gewaarschuwd !
Bovenstaande geld natuurlijk voor iedereen anders dan suicide ook eh
Er is een situatie aan de gang op de telenetservers waar ik op zijn minst gezegd niet met lachen.
Een paar onozelaars vinden het blijkbaar grappig om suicide met de regelmaat van de klok te tk'en, kickvoten etc
Kan je suicide niet af: FINE
maar doe dan geen onozele dingen en neem het recht niet zelf in handen.
Heb je problemen met iemand op de server: pm een admin op #telenet.et
Ik wil even waarschuwen dat ik vanaf vandaag meermaals met een fake nick op de telenetservers zal zitten om dit soort wangedrag te bestrijden.
Het hangt ondertussen al zo mijn keel uit dat overtreders zonder waarschuwing een ban van minimum 1 week zullen krijgen
Sommige personen,dit ik hierbij niet nader zal benoemen, weten maar al te goed dat ze hierbij betrokken zijn. Meer nog, ik weet VEEL meer dan ze denken van hen daar ik dikwijls 'undercover' speel. Ik verwacht dan ook van deze mensen dat ze zich niet leugenachtig proberen te verdedigen in deze thread !
Soit, dit gaat gelukkig maar over 5% van de telenetspelers
(aajke aan alle andere braafkes)
Maar desalniettemin, uw bent gewaarschuwd !
Bovenstaande geld natuurlijk voor iedereen anders dan suicide ook eh

, maar in geval van suicide is dat een slecht voorbeeld, ik ben wel tegen dit soort pestgedrag, maar suicide moet em dringend beginnen voegen
a die dude waar we pas prac hebben tegen gespeeld en redelijk hard gewonne hadde...

