_EL_STINO_
Legacy Member
Ik kan niet bouwen bij the sims 2, niet dat ik geen schone dingen kan maken ofzo maar als ik in de stand bouwen ga en op muren enz. klik dan krijg ik alleen een pijltje en geen "tool om muurtjes te zetten" ik heb alles al geprobeert en weet niet meer wat te doen.
BTW: Het is een gekochte versie dus een fout in de rar bij het downloaden heeft er niets mee te maken
Is er mischien iemand die dit ook al heeft voorgehad?

