pack
Legacy Member
www.warleagues.com, vroeger gekend als rtcw.no zal een ET cup starten. Dit is vergelijkbaar met cb open cup, maar met grotere groepen (is wel s tof om zo een seizoen te spelen)
Ik raad jullie aan om je clan zo snel mogelijk up te signen en in te tekenen voor de ET cup! Als je het al te druk hebt, verlaat dan een ladder of zo.
warleagues is normaal ongeveer 1 war per week, een stuk of 10 in totaal.
have fun,
pack
Ik raad jullie aan om je clan zo snel mogelijk up te signen en in te tekenen voor de ET cup! Als je het al te druk hebt, verlaat dan een ladder of zo.
warleagues is normaal ongeveer 1 war per week, een stuk of 10 in totaal.
have fun,
pack

)