Daaayum this game is guuud
Ik zit nu in act 4-3, echt iets dat je moet gespeeld hebben. Tot nu toe by far mijn favoriete Suda-game, omdat het naast de wacky sfeer nu ook super gameplay heeft. Je blijft nieuwe wapens krijgen en de combat blijft zo zeer afwisselend. NMH and Killer 7 waren ook super, maar hier is de gunplay nog iets beter en gevarieerder uitgewerkt.
Check dit man, deze topic heeft 35 (!) posts. Schandalig dat er niet meer marketing rond was geweest, ik wist ook pas laat dat dit een Suda/Mikami joint is, ergo automatische must play.
Spel heeft ook een zeer slechte titel en mensen weten blijkbaar gewoon niet dat t bestaat. Na een zielloze sequel als Infamous 2 dit spelen is echt een frisse wind, toppertje.
Topictitel zou moeten zijn : Shadows of the Damn you if you don't play this
