Archief - Shadows of the Damned

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Ashroh zei:
Ik heb hem vandaag gekocht. Zalige game gewoon. Dat sfeertje, die humor, soundtrack, echt af. Wel geen spel voor iedereen, je moet z'n stijl weten waarderen. Maar dit is nog eens een spel die je "a work of art" kan noemen.

waar heb je hem gekocht?

Gametrailers review is redelijk negatief ma fuck that tbh, de game ziet er echt cool uit. Cultgame fun!

M0rdresh

Legacy Member
syndrom zei:
waar heb je hem gekocht?
GM Gent

syndrom zei:
Gametrailers review is redelijk negatief ma fuck that tbh, de game ziet er echt cool uit. Cultgame fun!
Gamespot vind het dan weer wel een heel goede game, smaken verschillen en dat is zeker van toepassing met dit spel. Net zoals een goede Quentin Tarantino film snapt niet iedereen het.

Gamespot:
Shadows of he Damned balances strong gameplay with artistic delights to create a mesmerizing experience.
The good:
+ Uniformly outstanding sound design
+ Challenging and terrifying boss fights
+ Good array of different gameplay activities, all of them fun
+ Clever use of darkness mechanics
+ Morphing guns are a pleasure to shoot.
The bad:
- No New Game+
- Stiff movement animation.

syndrom

Legacy Member
juist de quicklook op giantbomb bekeken ervan, i fucking want this game. Right up my fucking alley. Fuck yeah.

;)

Calcifer

Legacy Member
Zo weinig liefde voor één van Japans meest eigenzinnige en originele ontwikkelaars?
Voor de liefhebbers levert Grasshopper hier een pareltje van gamedesign af.
De soundtrack is makkelijk de beste van het jaar IMO en de door Mikami afgeleverde 3rd person shooter mechanics zijn de beste sinds Resi4.

Meeste fun die ik dit jaar met een game had!

syndrom

Legacy Member
idd, nog niet zo lang gespeeld, maar fuck wat een heerlijk spel. Als je fan bent van b-movies, cult, grindhouse of gewoon een leuke shooter die zichzelf niet te serieus neemt moet je zeker dit spelen.

Humor is echt plat soms, veel dick en fuck jokes maar het verschil met een duke nukem forever bv is dat het speel weet dat het plat is. Zalig game.

Garcia Fucking Hotspur!

devilution.be

Legacy Member
Het is een zéér goede game imo. Wel jammer dat er geen new game+ optie insteekt :)

Creamium

Legacy Member
Quick look gekeken, sold. Ziet er als een combo RE4/Killer7 uit, wat niet verwonderlijk is als je weet dat Suda & Mikami erachter zitten. Enige waar ik nog niet uit ben is welke versie ik haal, naar ik hoor hebben ze beide tearing :/

Fetseroony

Legacy Member
Na het werk halen se! No More Heroes (2) staan in mijn toplijstje, ben zeker benieuwd naar deze!

FreakyJP

Legacy Member
Calcifer zei:
Zo weinig liefde voor één van Japans meest eigenzinnige en originele ontwikkelaars?
Voor de liefhebbers levert Grasshopper hier een pareltje van gamedesign af.
De soundtrack is makkelijk de beste van het jaar IMO en de door Mikami afgeleverde 3rd person shooter mechanics zijn de beste sinds Resi4.

Meeste fun die ik dit jaar met een game had!

Als je graphics middelmatig zijn en de gebrekkige controls (afgaande op reviews) is het normaal dat de meesten deze game links laten liggen. En ook, ik denk dat het gebrek aan marketing ook zijn uitwerking zal hebben op de verkoop.

Razor 81

Legacy Member
'k Snap die afstraffing op de controls niet van sommige reviews. Die zijn gewoon zeer goed, niks mis mee.
Game is pretty good!

syndrom

Legacy Member
FreakyJP zei:
Als je graphics middelmatig zijn en de gebrekkige controls (afgaande op reviews) is het normaal dat de meesten deze game links laten liggen. En ook, ik denk dat het gebrek aan marketing ook zijn uitwerking zal hebben op de verkoop.

met de controls is echt niets mis, het aimen vraagt wat gewenning maar voor de rest werken ze prima.

Graphics zijn misschien niet top of the line, maar weer niks mis mee tbh.

Game is fantastisch voor wie fan is van een degelijke horror/grindhouse game

Calcifer

Legacy Member
^^
amen!


Meest eigenwijze, intense, grappige én playable game in tijden,.... voor de liefhebbers uiteraard. Is wel degelijk serieus 'leftfield', en minder gepolijst dan vele games met een groter budget. Et alors?

Fetseroony

Legacy Member
Gisteren gaan halen, zit nu in Act 3 - 2. Vanaf de intro wanneer het spel 'echt' begon was ik al fan!
Dat geluid telkens je een deur opendoet, zo NMH :p
Een game dat weet dat het een game is.

Creamium

Legacy Member
Daaayum this game is guuud

Ik zit nu in act 4-3, echt iets dat je moet gespeeld hebben. Tot nu toe by far mijn favoriete Suda-game, omdat het naast de wacky sfeer nu ook super gameplay heeft. Je blijft nieuwe wapens krijgen en de combat blijft zo zeer afwisselend. NMH and Killer 7 waren ook super, maar hier is de gunplay nog iets beter en gevarieerder uitgewerkt.

Check dit man, deze topic heeft 35 (!) posts. Schandalig dat er niet meer marketing rond was geweest, ik wist ook pas laat dat dit een Suda/Mikami joint is, ergo automatische must play.

Spel heeft ook een zeer slechte titel en mensen weten blijkbaar gewoon niet dat t bestaat. Na een zielloze sequel als Infamous 2 dit spelen is echt een frisse wind, toppertje.

Topictitel zou moeten zijn : Shadows of the Damn you if you don't play this :p

Razor 81

Legacy Member
Idd, echt jammer dat EA hier niet wat meer marketing rond gedaan heeft. Gisteren uitgespeeld, zeker blijven kijken tot na de credits :D

syndrom

Legacy Member
ksnap eigelijk niet wa velen zo slecht vinden aan die titel, wat generic maar toch niets mis mee eigenlijk?

Creamium

Legacy Member
Goh ja, als je het samenneemt met de pic zou je denken dat het om een 13 in een dozijn dudebro shooter gaat. Ik dacht daardoor ook eerst dat dit niks zou zijn, tot ik zag wie erachter zat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan