Ru$h
Legacy Member
Hoi, ik vroeg me eigenlijk af wat ik nodig heb om zelf een server te bouwen, welke connectie, pc, modem en router heb ik precies nodig?
Wat ik reeds heb:
Mijn Pc: Pentium IV 2,66 Ghz, 259 MB DDR RAM, Geforce ti 4200
OS: XP Home Editon met SP1
Connectie: Standaard ADSL van SKYNET
Modem: Siemens met 4 aansluitingen voor lan, en 2 draadloos.
Router heb ik nog niet!
Indien jullie stukken vermelden, gelieve ook mss de prijs te vermelden!
Wat ik reeds heb:
Mijn Pc: Pentium IV 2,66 Ghz, 259 MB DDR RAM, Geforce ti 4200
OS: XP Home Editon met SP1
Connectie: Standaard ADSL van SKYNET
Modem: Siemens met 4 aansluitingen voor lan, en 2 draadloos.
Router heb ik nog niet!
Indien jullie stukken vermelden, gelieve ook mss de prijs te vermelden!

