Archief - Server top 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naya

Legacy Member
Tja ik vid dat de Telenet community wel serieus achteruit geboert is. :(

Eigenlijk mis ik de "Good old days" snif snif.

Greetzzzzzz,

Naya

bartichello

Legacy Member
Brock zei:
Geef uitleg zodat we er eventueel iets aan kunnen doen :)
ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.

Crazy Killer

Legacy Member
bartichello zei:
ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.
sorry dat ik ook af en toe eens op pub wil spelen hoor ! :sad:

RedOX

Legacy Member
komt gewoon door het feit dat telenet zo bekend aan het worden is....

Vroeger zaagde iedereen dat telenet server leeg stond enzo.. nu zit hij altijd vol maar daalt het niveau extreem...

nog een reden is dat veel wars spelen gecombineerd met pub spelen moeilijker word voor de meeste gamers...

MaTi

Legacy Member
bartichello zei:
ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.

Ik ben geen top en geen flop, maar ge hebt gelijk, ik wil beter worden en ze raden mij aan om op TN te komen.

Het niveau daalt idd want ik kan af en toe iemand neerleggen, gebeurt anders nooit.

greetje

Legacy Member
bartichello zei:
ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.

nu spreken jullie jezelf serieus tegen imo

vroeger bij begin van et en de et-servers op TN zaten jullie te klagen dat er teveel noobs op zaten en dat enkel het leete volkje naar efterlyst en bio trok...

en nu zeg jij het omgekeerde...

het niveau op TN is zoals op alle servers:
- soms hoger dan anders
- soms lager dan anders

je komt nergens een server tegen waar er 1 minder geode leeterd op zit imo

bartichello

Legacy Member
ik ben tegendraads das wat ik vind. wat die andere vind -> dun care wat gijder vind van wa ik vind dun care either... geef gewoon mijn mening. vroeger was telenet enkel tm mazz en andere topclans nu zit daar volk van weet ik nie waar sommige uitkomen.

ElemenTiM

Legacy Member
bartichello zei:
ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.



oh, that explains why i'm feeling so liet lately.. :(

pina

Legacy Member
zou misschien handig zijn moesten jullie es allemaal de ips geven van jullie favo servers...

pyRomAni@c

Legacy Member
het niveau is mss wel gedaald maar vergeet niet dat je wss zelf ook beter bent geworden ;)

bartichello

Legacy Member
pyRomAni@c zei:
dus jij speelt liever op een public dan dat je een clanwar speelt :confused: :eek:
das aan gebrek van een verdere public geef ik maar de werserevr(want daar jkunnen jullie niet komen om me te bezoeken :p)

Groovy Eddy

Legacy Member
Naya zei:
Tja ik vid dat de Telenet community wel serieus achteruit geboert is. :(

Eigenlijk mis ik de "Good old days" snif snif.

Greetzzzzzz,

Naya


old-telenet-rtcw >>>>² telenet-et (only medic server), btw ik speel geen rtcw meer, wel et, dat bedoelt ge mss naya.

twas ook een speciaal serverke waar je met je 'goedkope' versie van rtcw opkon ;)

en mss was het toen minder kompetitief, meer fun-gericht: customs hier en daar, war-settings? wtf?? torentjes bouwen :D.

wat was het onderwerp ook alweer?

hier zit ik veel: M8D @ International Betamaps www.game-hosting.com|17ms|80.239.199.98:28µ960

en skynet als ik pointerx, hisedase, naya, jean ,... (good ol' rtcw-days) of zo zie.

XplOdeR

Legacy Member
Mhh kzal binnekort is terug ff ET erop zetten, mss da ge me terug wa ziet op bepaalde servers dan, en dan zallek mijne top 3 ook wel is geven, als die er zal zijn...

Springfield

Legacy Member
1)Telenet 1
2)Telenet 2
3)Telenet 3 :sad: teh old days (rtcw)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan