Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef uitleg zodat we er eventueel iets aan kunnen doenNaya zei:Tja ik vid dat de Telenet community wel serieus achteruit geboert is.![]()

ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.Brock zei:Geef uitleg zodat we er eventueel iets aan kunnen doen![]()
sorry dat ik ook af en toe eens op pub wil spelen hoor !bartichello zei:ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.
ad:bartichello zei:ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.
bartichello zei:ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.
bartichello zei:ik vind ook vroeger zat enkel top op telenet nu zijn steeds meer zwakke spelers er ook op. is slecht voor het algemeen nivo.

bartichello zei:telenet 1
telenet 2
s3 clan warserver(prac etc.)

das aan gebrek van een verdere public geef ik maar de werserevr(want daar jkunnen jullie niet komen om me te bezoekenpyRomAni@c zei:dus jij speelt liever op een public dan dat je een clanwar speelt![]()
![]()
)Naya zei:Tja ik vid dat de Telenet community wel serieus achteruit geboert is.
Eigenlijk mis ik de "Good old days" snif snif.
Greetzzzzzz,
Naya

.pyRomAni@c zei:het niveau is mss wel gedaald maar vergeet niet dat je wss zelf ook beter bent geworden![]()
