Morpheus
Legacy Member
Boom stam zei:Weet je al wanneer je server opstart?
grtz
post je mail adres hier, ik zal iedereen een mailke proberen sturen.
het zal wel nog efkes duren tegen dat ik mijn nieuwe "express+" verbinding heb.
Aan iedereen, hou deze thread in de gaten. Vanaf ik een nieuwe connectie heb post ik dit hier, en mag je je aan een BELGISCHE server verwachten.
Ik zal die server af en toe ook gewoon open laten staan voor jullie (dedicated),
maar meestal zal die gewoon openstaan als ik meespeel.

.