Archief - server disconnected for unknown reason

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MASH

Legacy Member
ik kan connecten aan elke server op enemy territory. dan kan ik max 1 minuut deftig spelen met een goede ping (30-70 ongeveer). dan krijg ik op mijn scherm de tekst "connection interrupted" en dan val ik van de server weg en krijg ik het kadertje met "server disconnected for unknown reason". mijn broer die op een andere pc zit op hetzelfde netwerk heeft dit probleem niet. vroeger kon ik ook gewoon spelen zonder probleem maar nu dus niet meer. de instellingen van de pc of de router zijn niet veranderd. ik heb ze zelfs nagekeken maar er is nix aan te zien. dan dacht ik dat het zou kunnen liggen aan mijn uploadsnelheid van mijn lijn maar bij andere games blijft die constant en bij uploaden van files naar andere mensen ook. heb al enkele keren geprobeerd om het spel opnieuw te installeren maar ook dit heeft geen effect. ik zou echt niet weten wat er aan de hand zou kunne zijn! kan iemand helpen?

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
hmmm, voordat je gekickt word... kijk eens in je console? heb je daar warning van pb ofzo?

MASH

Legacy Member
nope nix te zien het is wel al langer dan 2 maand geleden dat ik nog gespeeld heb. mss moet ik mijn Punkbuster ns updaten. waar doe ik da?

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
mar als je je pb moet updaten dan denk'k wel dat hij het zou zeggen.. of dat je nog niet eens kan joinen :wtf: maarja

bartichello

Legacy Member
als ge pb moet update nzal em zzitten zeggen pb serevr running old version enzovoort... maar doe da nu en dan eens pb updaten kan nooit kwaad.

MASH

Legacy Member
kheb de pb geupdate heb het spel zelfs helemaal opnieuw geinstalleerd (nog is) maar tblijft etzelfde et lukt mij gewoon ni om op ne server te blijve :sad:

Crazy Killer

Legacy Member
Ik denk niet dat hij pb automatisch update bij reinstall en dat het dus bijgevolg de oude versie van pb er terug op komt....

correct me if i'm wrong

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
MASH zei:
kheb de pb geupdate heb het spel zelfs helemaal opnieuw geinstalleerd (nog is) maar tblijft etzelfde et lukt mij gewoon ni om op ne server te blijve :sad:

'k leef met u mee :)

p01nt3rX

Legacy Member
heb het ook dikwijls nu de laatste tijd. Heb zelfs net gedaan met de herinstallatie van Windows XP en probleem doet zich nog steeds voor. Ik vermoed dat het bij Telenet ligt die willen dat iedereen overstapt naar Expressnet Plus. Voor hetzelfde geld liggen al mijn connection probs gewoonweg aan mijn modem...

MASH

Legacy Member
kan goed zijn maar ik heb geen telenet aansluiting :) ik heb adsl van skynet. als het aan de connectie zou liggen bij mij dan zou dat op de andere pc ook het geval moete zijn dat ET niet werkt maar daar werkt et nu toevallig wel. zou het kunne ligge aan de kabel van de router naar de pc mss?

MASH

Legacy Member
dit bericht krijg ik van punkbuster:

Punkbuster Client: removing 'mash' (0 minutes) RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges

als ik punkbuster uitschakel kan ik spelen op de servers waar punkbuster disabled is maar dan heb ik wel nog regelmatig last van hoge pieken in mijn ping. zooooo erg is dat niet maar ik zou nu gewoon graag weten wat volgens punkbuster het probleem is want van dat zinnetje snap ik helemaal nix :doh: :(

Boukreev

Legacy Member
vriend van me kreeg zelfde foutmelding, wilt zeggen dat je gebruiker bent met beperkte rechten op die pc, heeft aan zen vader gevraagd om hem volwaardig gebruiker te maken (doe je bij configuratiescherm) en problem solved

(mss voor jou niet zo, maar check et is)

MASH

Legacy Member
nope want ik ben ingesteld als beheerder met alle rechten dus dat is et ook niet maar toch bedankt:)

dfchristophe

Legacy Member
ga naar program files ,dan de enemy territory map ,vervolgens naar de pb map dan het programma "pbweb" runnen en dan w8en tot dat er staat "press a key to exit"
normaal moet het lukken

MASH

Legacy Member
dfchristophe zei:
ga naar program files ,dan de enemy territory map ,vervolgens naar de pb map dan het programma "pbweb" runnen en dan w8en tot dat er staat "press a key to exit"
normaal moet het lukken

thx dfchristophe dit heeft blijkbaar gewerkt ik kan nu terug op de gewone servers gaan zonder problemen hoewel er nog wel wat hoge pieken zijn in mijn ping maja da zal wel aan mijn connectie te wijten zijn zeker:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan