Archief - serieus probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Focuskn

Legacy Member
Beste 9live'ers..

Ik zit met het volgende..

Ik heb een lange tijd geleden CoD:BO gekocht, geïnstalleerd en dan natuurlijk gespeeld..
Maar toen werd mijn hotmail acc. gehacked en crashte men hd (dank u hacker)

Nu heb ik een nieuwe hd en ssd maar ook een nieuw hotmail account.

Nu zit ik dus met 2 profielen op steam.. mijn oud en mijn nieuw (dus 2 user nam's) die zijn aan elkaar verbonden maar nergens is CoD:BO te vinden.
Geen probleem dacht ik gewoon opnieuw installeren maaaaaar:


Nu wil ik het spel installeren (wat volgens steam verloopt).
Ik tik de code in die op het boekje staan en het enige wat ik krijg is:
dat die code al in gebruik is..

Wat kan ik hieraan doen? want ik heb niet echt zin om CoD:BO nog is te kopen..

Alvast bedankt voor de reactie('s)

Mvg
Kevin

The Yeti

Legacy Member
ge kunt da downloaden via steam zonder uw code nog is in te geven hoor.
Als het al op uw account stond, staat het er nog op.

Focuskn

Legacy Member
The Yeti zei:
ge kunt da downloaden via steam zonder uw code nog is in te geven hoor.
Als het al op uw account stond, staat het er nog op.

ja dat is iere juist gelukt maaaaar.. ik kan single player ni doen of ik moet het kopen..
en ik ben al mn prestige kwijt (dus ik moet terug opnieuw beginnen)

mvg kevin

u4ea

Legacy Member
Oe, ge kunt dus ni meer met u oud steam account da spel installeren?
Steam slaagt alles in cloud op dus normaal bent ge u prestige enzo ni kwijt voor zover ik weet. Tenzij da nog altijd me config files op u pc werkt.

Als het echt ni lukt kunt ge altijd een mailtje sturen naar steam zelf. Als ge da tegoei uitlegt en kunt bewijzen da ge da gekocht hebt doen ze daar waarschijnlijk wel eits aan.

Focuskn

Legacy Member
wim, ik snap er inderdaad niks van! en spel is gekocht dus alles is legaal..ik snappet ni :s

ik wist nimeer op welke acc. dus ik downloade het op beide accounts.. gewoon een trail versie! :s

hebt gy toevallig een idee hoe ik het kan terug hale?
ben ten einde raad :(

mvg kevin

thelordofpee

Legacy Member
En dat is zeker het account waar je het op geactiveerd hebt? Als dit echt het geval is, stuur zoals wim_gunner zegt een mail naar Steam, en dan gaan ze waarschijnlijk vragen voor een foto van de game, met jouw naam erbij.

Focuskn

Legacy Member
thelordofpee zei:
En dat is zeker het account waar je het op geactiveerd hebt? Als dit echt het geval is, stuur zoals wim_gunner zegt een mail naar Steam, en dan gaan ze waarschijnlijk vragen voor een foto van de game, met jouw naam erbij.

voila, alles is opgelost!
blijkbaar was er e probleem me een email adres da betrokke was bij da account.. raar maja..
tis nu ok dusja ;)

bedankt allemaal voor de hulp!!! :niceone:

grtz kevin
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan